  • 1. Data: 2009-12-16 21:02:17
    Temat: Polbank i wyciag z kk?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    tak sobie patrze na wyciag z kk i cos mi sie nie zgadza; są tam operacje
    oznaczone DR i CR...zawsze wychodziło na to, że DR to obciążenia a CR to
    uznania rachunku

    tym razem mam w historii transakcje o nazwie "zwrot" z kodem DR =
    obciążenie, o co chodzi? poza tym bladego pojecia nie mam co to za
    operacja...

    zadzwonilem dzisiaj do nich, ale oczywiscie "system kk jest czasowy
    niedostepny" i dowiedzialem sie NIC ;-(
    natomiast w placowkach banku nawet nie mają wglądu w rachunki kk

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-12-16 21:09:27
    Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > tym razem mam w historii transakcje o nazwie "zwrot" z kodem DR =
    > obciążenie, o co chodzi? poza tym bladego pojecia nie mam co to za

    Uznanie karty (operacja z terminala typu "zwrot towaru")? Cashback? Nic nie
    pasuje?

  • 3. Data: 2009-12-16 21:10:54
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 22:02:17 +0100, RobertS napisał(a):

    > tym razem mam w historii transakcje o nazwie "zwrot" z kodem DR =
    > obciążenie, o co chodzi? poza tym bladego pojecia nie mam co to za
    > operacja...

    Zwrot z kodem DR to obowiązkowe ubezpieczenie (przynajmniej ja tak mam).

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-12-16 21:43:54
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):
    > Zwrot z kodem DR to obowiązkowe ubezpieczenie (przynajmniej ja tak mam).

    No właśnie też mi się pojawiła po raz pierwszy taka operacja na wyciągu.
    Pewnie jest to związane z tym że podpisałem aneks żeby mieć 0,75% zwrotu
    transakcji. Podpisałem wyrok na siebie? Nie da się tego ubezpieczenia wyłączyć?

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2009-12-16 22:14:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > transakcji. Podpisałem wyrok na siebie? Nie da się tego ubezpieczenia wyłączyć?

    1. zwrot wyglądający jak obciążenie,
    2. nie podpisywałem żadnego aneksu,
    3. nie miałem płatnego ubezpieczenia i nigdy mi za coś takiego bank nie
    naliczył opłaty

    więc o co chodzi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-12-16 22:27:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 1. zwrot wyglądający jak obciążenie,
    > 2. nie podpisywałem żadnego aneksu,
    > 3. nie miałem płatnego ubezpieczenia i nigdy mi za coś takiego bank nie
    > naliczył opłaty
    >
    > więc o co chodzi?

    przejrzałem właśnie toip i jest światełko w tunelu, 39 zł to:
    1. opłata za przekroczenie limitu kredytowego (u mnie niemożliwe, bo
    wykorzystuję kartę tylko do transakcji w walutach - nie ma tego dużo),
    2. opłata za expresowe wydanie minikarty paypass - a ja sobie
    (nieświadomy opłaty) taką zamówiłem, tylko nawet nie wspomnialem o tym,
    ze ma byc expresowo, poza tym data sie nie zgadza (te 39 zł pobrano
    zanim wpadlem na pomysl zamowienia ww.)
    3. oplata za wyrobienie czesci limitu transakcji (miedzy 18 a
    36)...tylko, ze juz pol roku temu dostalem na wyciagu info, ze wyrobilem
    caly limit i karte mam gratis w kolejnym roku!

    mimo wszystko muszę do nich zadzwonić, bo opis tej pozycji na wyciągu
    jest b.mylący (zwrot = obciążenie?); stawiam na to, ze jest to zwiazane
    z punktem 3...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-12-16 22:39:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 23:27:21 +0100, RobertS napisał(a):

    > 3. oplata za wyrobienie czesci limitu transakcji (miedzy
    > 18 a 36)...tylko, ze juz pol roku temu dostalem na wyciagu info, ze
    > wyrobilem caly limit i karte mam gratis w kolejnym roku!

    To obstawiam. Na grupie już pisały ze dwie osoby i moja dziewczyna miała
    to samo - mimo wyrobienia limitu transakcji jak i kwotowego i otrzymania
    na wyciągu, że limity pękły, po roku opłatę naliczyli a po reklamacji
    zwrócili. Cholera jak trzeba się będzie ewakuować z Aliora to Polbank-Era
    wydaje się ciekawa tylko ta cała reszta ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2009-12-16 22:40:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    i kolejna cenna informacja, jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś nt.
    transakcji na karcie to TYLKO w godzinach 8 - 20, poza tym okresem
    "system przetwarza dane"

    dodam, że jak dzwoniłem dzisiaj po 9.00 to też system był nieczynny ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-12-16 22:53:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > opłaty) taką zamówiłem, tylko nawet nie wspomnialem o tym, ze ma byc
    > expresowo, poza tym data sie nie zgadza (te 39 zł pobrano zanim wpadlem na

    Taz zamowilem pay passa... i wiem, ze...

    Do 10 czerwca 2010 r. minikarta Era PayPass będzie wydawana bez żadnych
    opłat. :).

    BTW dotarla juz do kogos ta naklejka?

    MK

  • 10. Data: 2009-12-16 23:42:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zwrócili. Cholera jak trzeba się będzie ewakuować z Aliora to Polbank-Era
    > wydaje się ciekawa tylko ta cała reszta ;)

    no to temat generalnie rozpoznany, tylko jutro dodzwonić się i złożyć
    reklamację

    --
    pozdrawiam
    RobertS