  • 11. Data: 2007-10-09 14:26:34
    Temat: Re: mbank - zapłata kartą za przesyłkę pobraniową na Poczcie Pol
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):
    > Ostatnio badałem ten temat. Będzie to potraktowane jak wypłata gotówki z
    > obcego bankomatu (prowizja). Tylko wypłaty kartami Banku Pocztowego nie są
    > związane z opłatami.

    Ja wszystko rozumiem, ale dlaczego na drzwiach każdego urzędu pocztowego jest
    kolorowa naklejka VISA/MC/itp? To bardzo mylące, bo jeśli taka naklejka jest
    na drzwiach sklepu to oznacza to że kartą można zapłacić za towar czy usługę.

    Sinus

  • 12. Data: 2007-10-09 14:39:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 16:26, "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > na drzwiach sklepu to oznacza to że kartą można zapłacić za towar czy usługę.

    Dawno nie bylem na poczcie.
    Jesli jest tak jak piszesz, to chyba powinni to uzupelnic naklejka
    typu "Bankomat Bank Pocztowy" czy cos w tym guscie?
    Moze wyslij maila z zapytaniem do Visa i do Mastercard Polska.?
    Odpowiedz przydalaby sei w tym watku.
    Takie naklejki sa mylace i nie oddaja tresci swiadczonych uslug.

  • 13. Data: 2007-10-09 16:19:27
    Temat: Re: mbank - zapłata kartą za przesyłkę pobraniową na Poczcie Polskiej ?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Na 90% bedzie potraktowane jako wyplata gotowki - chyba, ze masz karte
    > z pko bp - maja jakies konszachty z poczta - ale musialbys pogooglac i
    > przejrzec strony poczty.

    Dla kart PKO BP *TEŻ* jest to opłata za wypłatę gotówki w POS. Tylko, że
    taniej.

  • 14. Data: 2007-10-09 16:20:55
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS pisze:
    > Ostatnio badałem ten temat. Będzie to potraktowane jak wypłata gotówki z
    > obcego bankomatu (prowizja).

    Nie tyle wypłata gotówki z obcego bankomatu, co wypłata gotówki w POS.
    Te opłaty są często różne.

  • 15. Data: 2007-10-09 16:22:20
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Pen pisze:

    > Płacenie kartą na poczcie to ściema.

    Nikt też (łącznie z samą pocztą) nie twierdzi, że można u nich "płacić"
    kartą. Są za to wielgachne informacje o tym, że poczta świadczy usługę
    WYPŁATY GOTÓWKI z kart płatniczych.

  • 16. Data: 2007-10-09 17:50:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > na drzwiach sklepu to oznacza to że kartą można zapłacić za towar czy
    > usługę.

    Wg Ciebie poczta = sklep?
    W agencjach PKO BP tez sa takie naklejki, a u nich tez sie przeciez karta
    nie placi, tylko wyciaga gotowke (dla posiadaczy Inteligo za free).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2007-10-09 18:05:12
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Sinus <s...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > pocztowego jest kolorowa naklejka VISA/MC/itp? To bardzo mylące, bo
    > jeśli taka naklejka jest na drzwiach sklepu to oznacza to że kartą

    1) A na bankomatach to nie ma takich naklejek? Są. A nie można tam
    zapłacić raczej za towar.

    2) Takie naklejki są też na drzwiach wielu banków, kantorów, a także
    punktów obsługi turystów w niektórych miejscowościach, i wcale tam nie
    można zapłacić za żadną usługę kartą tylko wypłacić gotówkę w okienku
    tak jak na poczcie, więc Twoja uwaga jest bezzasadna.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 18. Data: 2007-10-09 19:19:53
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):
    > Wg Ciebie poczta = sklep?

    Poczta = punkt usługowo-handlowy. I to że są tam te naklejki jest mylące dla
    klientów. A to że naklejki też są w agencjach PKO i bankach to logiczne -
    przecież wiadomo że w banku nie zapłacimy za nic kartą, tylko podejmiemy gotówkę.

    Sinus

  • 19. Data: 2007-10-09 19:44:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 20:05, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

> [...]
    > można zapłacić za żadną usługę kartą tylko wypłacić gotówkę w okienku
    > tak jak na poczcie, więc Twoja uwaga jest bezzasadna.

    Poprzygladam sie mijanym bankom i kantorom, bo nie przypominam sobie
    takiego zjawiska.

  • 20. Data: 2007-10-10 06:14:01
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Poprzygladam sie mijanym bankom i kantorom, bo nie przypominam sobie
    > takiego zjawiska.

    Oczywiście nie w każdym, ale popatrz sobie na kantor w czeskim
    Harrachov, czy w ogóle w CZ to zobaczysz, a i w PL też gdzieniegdzie,
    banki zależy, BGŻ, PKOBP itp gdzie mają terminale miewa.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/