  • 1. Data: 2007-10-09 09:35:57
    Temat: Re: mbank - zapłata kartą za przesyłkę pobraniową na Poczcie Polskiej ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 11:36, "mf" <m...@o...pl> wrote:
    > Witam chciałem zapłacić za paczke przesłaną za pobraniem kartą debetową. Czy
    > istnieje taka możliwość i czy nie wiąż sie z tym jakieś opłaty? Czy lepiej
    > pójść do bankomatu i zapłacić gotowką? Pytam bo ta instytucja jest dość
    > zacofana w rozwoju.

    Na 90% bedzie potraktowane jako wyplata gotowki - chyba, ze masz karte
    z pko bp - maja jakies konszachty z poczta - ale musialbys pogooglac i
    przejrzec strony poczty.

  • 3. Data: 2007-10-09 11:24:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Ostatnio badałem ten temat. Będzie to potraktowane jak wypłata gotówki z
    obcego bankomatu (prowizja). Tylko wypłaty kartami Banku Pocztowego nie są
    związane z opłatami.

    pozdr.
    RS

  • 4. Data: 2007-10-09 11:41:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Ostatnio badałem ten temat. Będzie to potraktowane jak wypłata gotówki z
    > obcego bankomatu (prowizja).

    Wydaje mi sie jednak, ze jak wyplata w kasie obcego banku (zazwyczaj jeszcze
    wyzsza prowizja - np w Inteligo cos ok 10 zl) :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-10-09 11:47:18
    Od: "mf" <m...@o...pl>

    Dziękuje za informacje, czyli lepiej pójść do bankomatu.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-10-09 11:49:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:
    > Ostatnio badałem ten temat. Będzie to potraktowane jak wypłata gotówki z
    > obcego bankomatu (prowizja). Tylko wypłaty kartami Banku Pocztowego nie są

    Inna sprawa, że "wypłaty z bankomatów na całym świecie są za darmo"
    Polska nie leży "na świecie" ?
    KJ

  • 7. Data: 2007-10-09 11:49:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Dziękuje za informacje, czyli lepiej pójść do bankomatu.
    >
    > pozdrawiam

    wypłata w obcym bankomacie kartą mBanku kosztuje jakieś 5zł, jak nie chce
    ci się iść i wypłacić to możliwość zapłaty kartą na poczcie jest ;-)

  • 8. Data: 2007-10-09 13:25:55
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Wydaje mi sie jednak, ze jak wyplata w kasie obcego banku (zazwyczaj
    > jeszcze wyzsza prowizja - np w Inteligo cos ok 10 zl) :)

    Płacenie kartą na poczcie to ściema. Jest to nic innego jak podjęcie gotówki
    w terminalu obcego banku (rzeczywiście w Inteligo 9,99 pln) i za tą gotówkę
    zapłata za towar.

  • 9. Data: 2007-10-09 13:27:02
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Inna sprawa, że "wypłaty z bankomatów na całym świecie są za darmo" Polska
    > nie leży "na świecie" ?

    Tylko że taka transakcja, to nie jest podjęcie gotówki w BANKOMACIE innego
    banku, a w ODDZIALE innego banku.

  • 10. Data: 2007-10-09 13:35:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci.php?id=728