  • 1. Data: 2007-10-09 10:35:01
    Temat: ERP -czemu wdrożenie jest takie drogie??? !!! ???
    Od: g...@o...pl

    Witam,
    jestem świadkiem wdrożenia w firmie której pracuje ERP.
    Koszt licencji programu ok 100 tyś
    reszta kosztów (np import danych, nadzór, podstawowe wdrożenie itp) to
    4 razy koszt oprogramowania!
    dlaczego może to być takie drogie?
    Nie siedzę w szczegółach ale mam porównanie do oprogramowania innego
    typu (np zarządzanie flotą) i koszty nie dotyczące samego
    oprogramowania nie przekraczają 50% licencji

  • 2. Data: 2007-10-09 10:54:20
    Temat: Re: ERP -czemu wdrożenie jest takie drogie??? !!! ???
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam,

    Tu masz wszystko na ten temat przystępmie wyjaśnione:

    http://tinyurl.com/ywn3kz

  • 3. Data: 2007-10-09 12:51:08
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Karoll pisze:
    > Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam,
    >

    > Tu masz wszystko na ten temat przystępmie wyjaśnione:
    >
    > http://tinyurl.com/ywn3kz

    plonk