  • 1. Data: 2007-10-08 19:20:49
    Temat: Przypominam wszystkim
    Od: "Czarna Sotnia" <C...@m...org.pl>

    bankowym pijawkom, że nie miałem nigdy, nie mam i mieć nie będę żadnego bankowego
    kredytu.
    ---
    Moje poglądy nie są homologowane przez "Gazetę".
    C.S.

  • 2. Data: 2007-10-08 19:55:16
    Temat: Re: Przypominam wszystkim
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    etam na auto się opłaca jak ukradna masz nowe w 3 dni

    tracisz coprwda dodatkowych opłat około 27 % Wiecej przepłacasz ale coś za
    coś

    iBin

  • 3. Data: 2007-10-09 13:22:32
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "iBin" <B...@C...PL> napisał w wiadomości
    > etam na auto się opłaca jak ukradna masz nowe w 3 dni
    > tracisz coprwda dodatkowych opłat około 27 % Wiecej przepłacasz ale coś za
    > coś

    Hmm..
    Czy tylko ja mam problem ze zrozumieniem wypowiedzi iBin ? Pewnie mają być
    dowcipne, ale są trochę... "jak lokata" ;)