  • 1. Data: 2014-02-10 16:54:29
    Temat: mbank - smieszna niedorobka
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Witam, chodzi o totalną pierodłę, ale mimo wszystko :)

    Otóż, dobrałem się do starego i nieużywanego od lat konta
    w mbanku, gdzie miałem podefiniowanych odbiorców
    z numerami rach., które nie spełniają obecnych wymogów.

    Otóż takiego odbiorcy nie da się usunąć - trzeba mu
    najpierw zmienić nr konta na jakiś "prawidłowy" :)

  • 2. Data: 2014-02-10 17:18:11
    Temat: Re: mbank - smieszna niedorobka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ikarek i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl ...

> [...]
    >
    > Otóż takiego odbiorcy nie da się usunąć - trzeba mu
    > najpierw zmienić nr konta na jakiś "prawidłowy" :)

    W starym czy nowym systemie?

  • 3. Data: 2014-02-10 18:43:28
    Od: r...@g...com

    > W starym czy nowym systemie?

    Ikarek, powinni Ciebie w mBanku zatrudnić :) Dzięki za cenną wskazówkę, złożyłem
    reklamację kilka dni, kilkunastominutowa rozmowa (chwała jeszcze konsultantowi, który
    "widział" i wiedział o co chodzi), wysłałem kilka screenów z błędami wraz z opisami i
    proszę czekać. Dzięki Twojej radzie już nie muszę.

    Rzecz jasna takie cuda tylko w nowym systemie, w starym wszystko było w porządku.
    Kolejny przykład świadczący o informatykach tegoż bubla.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2014-02-10 19:15:01
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ikarek, powinni Ciebie w mBanku zatrudnić :) Dzięki za cenną wskazówkę,

    Nie ma sprawy :)

  • 5. Data: 2014-02-10 19:16:44
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    wiadomości news:XnsA2D0AFD7BBCD8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > W starym czy nowym systemie?

    W starym, nowego goowna nie tykam :)
    Robsonikk pisze, że dawniej w starym tego nie było,
    więc można przypuszczać, że zło przyszło z nowego ;>

  • 6. Data: 2014-02-10 19:29:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@g...com ...

    > Rzecz jasna takie cuda tylko w nowym systemie, w starym wszystko było
    > w porządku. Kolejny przykład świadczący o informatykach tegoż bubla.

    akurat to jest dośc niestadardowa sytuacja wiec to nie jest az tak dziwne
    ze przeoczyli.
    Ciekawe natomiast jak szybko naprawią.

  • 7. Data: 2014-02-11 08:17:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 18:29:02 +0000, Budzik napisał(a):

    > Ciekawe natomiast jak szybko naprawią.

    Jeszcze ciekawsze: co przy okazji popsują.

    W ramach ostatnich poprawek zaczął działać wreszcie pod linuksem
    przecinek na klawiaturze numerycznej w polu kwoty. Ale dla równowagi
    przestały działać w tym miejscu strzałki i Del.