  • 31. Data: 2016-01-22 08:26:57
    Temat: Re: mbank siegnie do komorki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 18 Jan 2016 12:11:07 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Wątpie, albowiem przy płatności za paliwo i/lub fanty używane są te
    >same terminale, w których nie idzie w świat informacja za co się
    >płaci.

    Sprawdziłem. Rabat dotyczy również paliwa.

    20.01 ok godz. 18 zatankowałem za 111,03 zł :) (27,55 litrów * 4,03 zł
    / litr)
    21.01 ok godz. 19 dostałem maila że przyznali 4% i przelali na kartę
    4,44 zł.
    Payback dorzucił 0,39 zł (39 pkt, akurat zapomniałem kartki na extra
    punkty).

    111,03 - 4,44 - 0,39 = 106,20
    106,20 / 27,55 = 3,85 (zł / litr)

    Na stronie pojawiła się analogiczna oferta, ważna do 28.01 (4% za min.
    110 zł). W ofercie jest dopisek (w poprzedniej też był): Oferta nie
    dotyczy zakupu: wyrobów tytoniowych; alkoholu; leków na receptę oraz
    paliwa przeznaczonego do celów biznesowych.

    Tyle że tego ostatniego nie mają jak sprawdzić. Często kupuję paliwo
    na paragon a raz w miesiącu biorę zbiorczą FV do paragonu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 32. Data: 2016-01-22 10:49:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 12:53:29 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > 3 tygodnie temu padł drugi. Od przeglądu internetu do zakupu minął 1 dzień i
    > teraz mój internet jest pełen kuchenek :).

    Przeciętnemu zjadaczowi internetów wystarczy adblock (z subskrypcją polskiej listy),
    ghostery i flash control. Instaluje się to i ustawia w 10 minut,
    chyba że ktoś kompletnie się nie zna, to wtedy może w godzinę, jak doczyta.
    Raz zrobione i spokój :>

    L.

  • 33. Data: 2016-01-22 13:03:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 16:03:36 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Pewnie tak, ale nie mam pojęcia jakim cudem to działa.
    Działa to tak:
    Szukałem roweru, znalazłem i kupiłem.,
    Za kilka dni w przeglądarce pełno ofert z rowerami
    Tylko kurczę rower już miałem;)
    W tym tygodniu w poniedziałek przeglądałem odkurzacze Zelmera. Wybrałem jeden i
    zakupiłem. Od wtorku wszędzie widzę reklamy odkurzaczy;)
    Jeśli już to powinno to tak działać ze jak kupie rower to niech mnie spamują ofertami
    akcesoriów do tego roweru, jak kupiłem odkurzacz to niech mi reklamy worków czy czego
    tam jeszcze przysyłają;))

  • 34. Data: 2016-01-22 13:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Gałka napisał:
    >Działa to tak:
    >Szukałem roweru, znalazłem i kupiłem.,
    >Za kilka dni w przeglądarce pełno ofert z rowerami
    >Tylko kurczę rower już miałem;)

    Za szybki po prostu jestes, jakbys dluzej poszukal to by sie przydaly.

    Albo ... rower juz masz, ale teraz jak zobaczysz jakis fajny, to moze
    kupisz drugi :-)

    Albo ... na drugi raz bedziesz dluzej szukal :-)

    J.

  • 35. Data: 2016-01-22 13:33:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 22 Jan 2016 01:49:01 -0800 (PST), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:

    >Przeciętnemu zjadaczowi internetów wystarczy adblock (z subskrypcją polskiej listy),
    ghostery i flash control.
    Przeciętny to chyba nie zrozumie o co Ci chodzi :)

    WAM

  • 36. Data: 2016-01-22 14:48:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 13:06:54 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Za szybki po prostu jestes, jakbys dluzej poszukal >to by sie przydaly.
    Znaczy nie o top chodzi aby kupić tylko aby szukać;)

    > Albo ... rower juz masz, ale teraz jak zobaczysz >jakis fajny, to moze kupisz
    drugi :-)
    Ano właśnie. Dwa rowery to jest to. Oni po prostu kreują moje potrzeby;)
    > Albo ... na drugi raz bedziesz dluzej szukal :-)
    Moja wina że za szybko decyzje podejmuję;)