    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank siegnie do komorki
    Date: Mon, 21 Dec 2015 19:20:50 +0100

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 18:00:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Aplikacje w androidzie, windowsie czy iosie maja taka mozliwosc, ze jedna
    > aplikacja wie o innych z jakich korzysta uzytkownik?

    Ciekawe pytanie. Aż sprawdziłem, bo mnie to zainteresowało:

    - W Androidzie bez problemu, jest możliwość sięgnięcia do listy
    działających aplikacji

    - Windows Phone nie daje takiej możliwości

    - Co do iOS nie mam pewności, bo tam nie ma uprawnień jako takich, ale
    wygląda na to, że też się nie da

    Jednak przy popularności Androida zbiorą wystarczająco dużo big data, by to
    miało sens.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl