  • 11. Data: 2013-04-05 10:37:44
    Temat: Re: mbank - padł
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Poprawiali system na wypłatę premii. To już w przyszłym tygodniu <lol> <lol>

  • 12. Data: 2013-04-05 11:52:00
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 09:01, Greg pisze:
    > jak a temacie

    Coraz więcej kretynów informuje o jakichś jakach w temacie nie pisząc
    nawet gdzie jest temat z jakiem. Nie informują też o którym jaku piszą:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jak_(ujednoznacznienie)
    Czy to efekt reformy szkolnictwa czy przyrodzonej tępoty?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 13. Data: 2013-04-05 12:11:33
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    Użytkownik "Akarm" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    efektem reformy szkolnictwa są oszczedne treści pisane do ludzi rozumnych

  • 14. Data: 2013-04-05 12:20:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.04.2013 12:11, Greg pisze:
    > U?ytkownik "Akarm" <A...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > efektem reformy szkolnictwa s? oszczedne tre?ci pisane do ludzi rozumnych

    I braki w kodowaniu, jakie ty prezentujesz?

  • 15. Data: 2013-04-05 13:12:49
    Temat: Re: mbank - pad???
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 05 Apr 2013 10:31:05 +0200, a...@g...pl wrote:

    > ale to allegro sknociło wpisy dns (które dnsy astera/upc wrzuciły w cache)

    Niektorzy operzy maja dziwna polityke w/s cache w DNSie.
    Żaden z moich DNSow nie trzymal smieci, 8.8.8.8 tez nie zwracal glupot.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 16. Data: 2013-04-05 18:55:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jeden z naszych południowych sąsiadów widać mocno się tym faktem zeźlił :)

    https://twitter.com/Medvidekpu/status/32006531957195
    9808

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2013-04-07 02:21:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > To akurat nie allegro tylko dnsy astera/upc

    A ja dostałem info, że Allegor zaliczyło DoS.
    (denial-of-service attack)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'