  • 1. Data: 2013-04-05 13:37:21
    Temat: odsetki od lokaty w getin banku
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Witam, miałem lokatę w getinonline, na 19k, 6 miesięcy i 6,6%.
    Kwota, którą otrzymałem po zakończeniu lokaty to 19 504,96.

    Na moje, odestek powinno być 627, ale może czegoś nie wiem
    o tajnikach bankowego obliczania odsetek. Będę wdzięczny
    za skomentowanie w.w. sytuacji :)

  • 2. Data: 2013-04-05 13:41:32
    Temat: Re: odsetki od lokaty w getin banku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > Na moje, odestek powinno być 627, ale może czegoś nie wiem
    > o tajnikach bankowego obliczania odsetek. Będę wdzięczny
    Tak na oko, to nie uwzględniłeś podatku od odsetek.

    KJ

    Leona, I want to CONFESS things to you ... I want to WRAP you in a SCARLET
    ROBE trimmed with POLYVINYL CHLORIDE ... I want to EMPTY your ASHTRAYS ...

  • 3. Data: 2013-04-05 14:06:25
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak na oko, to nie uwzględniłeś podatku od odsetek.

    Dzięki... ale plama :)