  • 1. Data: 2003-01-03 11:29:56
    Temat: i kolejna ciekawa informacja wyczytana z wyciągu PKOBP
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    nie wiem czy PKO coś ogłaszało, ale chyba od stycznia ROR oprocentowany jest
    0.60 %, a kredyt odnawialny 14.75 %

    ciekawe czy mBanku planuje obniżki

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-03 12:30:40
    Od: "Human Being" <p...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako plusz <p...@i...usun_spam.pl>
    wysilił szare komory i pewnego pięknego dnia napisał, co następuje:

    > a kredyt odnawialny 14.75 %
    >
    > ciekawe czy mBanku planuje obniżki

    W mBanku jest oprocentowany na 14%
    (http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html).

  • 3. Data: 2003-01-03 12:46:32
    Temat: mbank obniża %%%
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem czy PKO coś ogłaszało, ale chyba od stycznia ROR oprocentowany jest
    > 0.60 %, a kredyt odnawialny 14.75 %
    >
    > ciekawe czy mBanku planuje obniżki

    a to: ???

    "3 stycznia 2003 roku mBank zdecydował się na zmianę oprocentowania.
    Decyzja ta podyktowana została systematycznym spadkiem stopy WIBOR i zeszłorocznymi
    obniżkami stóp procentowych przez Radę Polityki
    Pieniężnej.
    Od 6 stycznia 2003 roku oprocentowanie nominalne rachunków w mBanku wynosi:
    dla lokaty a vista eMAX 6,00%; dla rachunków eKONTO, izzyKONTO oraz mBIZNES KONTO
    5,00 %.
    Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (mLOKATA i eMAX Lokata)
    oraz kredytu odnawialnego dla posiadaczy rachunku
    eKONTO."
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

  • 4. Data: 2003-01-03 12:48:05
    Temat: Re: mbank obniża %%%
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

> [...]

    No to wykrakales

  • 5. Data: 2003-01-03 12:50:59
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin" <m...@w...pl> wrote in message news:av40rs$7kj$1@news.onet.pl...
    > No to wykrakales

    hmm... wiedziałem, że mBank czyta posty klientów, ale żeby reagował aż tak
    szybko ?:))))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-01-03 12:52:25
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    > hmm... wiedziałem, że mBank czyta posty klientów, ale żeby reagował aż tak
    > szybko ?:))))))

    Nastepnym razem to moze nie wypowiadac sie na ten drazniacy temat :)))))

    Pozdrawiam
    Marcin P.

  • 7. Data: 2003-01-03 13:04:23
    Temat: obniżaja %%
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nastepnym razem to moze nie wypowiadac sie na ten drazniacy temat :)))))

    Nic się nie bój! W najbliższych dniach wszystkie banki pójdą tym "tropem":-))
    Niektórzy : Pekao (?) ma jeszcze z czego obniżać ????
    Może kredyty w końcu będą łatwe i tanie jak w Ameryce:-)))
    Ameryka to piękny kraj...
    http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1107302&KAT
    =244#czytaj