  • 1. Data: 2003-01-03 11:20:43
    Temat: sukces ! - PZ i Polkomtel :)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    właśnie na wyciągu e-mail z PKO mam pozycję :

    POLECENIE ZAPŁATY IDP: 10907777
    :)))))

    czyli jak się chce to się da
    telefon żony, ROR mój :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-03 11:24:16
    Temat: Re: sukces ! - PZ i Polkomtel :)
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > właśnie na wyciągu e-mail z PKO mam pozycję :
    >
    > POLECENIE ZAPŁATY IDP: 10907777
    > :)))))
    >
    > czyli jak się chce to się da
    > telefon żony, ROR mój :)

    Brawo plusz!
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-01-03 18:13:22
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
    > czyli jak się chce to się da
    > telefon żony, ROR mój :)

    no to teraz mozesz niesc tę więdzę pomiędzy nasz ludek internetowy i
    doradzaj zawsze tak jak ja - bank upowazniamy do PZ sami, uprzedzajac ze
    upoważnienie nadesłane póżniej przez firmę bedzie mialo inne nazwisko lub
    podpis

    czemus sie te durne firmy uparły, żeby za klienta załatwiać sprawy w banku,
    np ostatnio pjo podesłał taki przykład:
    http://www.upc.com.pl/nowa/ibok/polecenie_zaplaty.as
    p.htm
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-01-03 18:15:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > upoważnienie nadesłane póżniej przez firmę bedzie mialo inne nazwisko lub

    Skad bierzesz identyfikator platnosci?

    Maciej

  • 5. Data: 2003-01-03 18:22:07
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > upoważnienie nadesłane póżniej przez firmę bedzie mialo inne nazwisko lub

    po co kogokolwiek o o czymkolwiek uprzedzać ?:)) tylko wprowadza się
    zamieszanie
    należy zanieść jeden odcinek do banku i nakazać wprowadzenie do systemu, a
    drugi do wierzyciela i nakazać wprowadzenie do systemu oraz poinformować, że
    do banku zaniosło się upoważnienie osobiście
    w większości insytucji to powinno wystarczeć
    zawsze można dodać, że nasz bank woli jak doniesiemy sami upoważnienie, a
    bankowi powiedzieć, że operator ma jakieś dziwne zwyczaje i nie potrafi
    dobrze zidentyfikować wzoru podpisu (sam nie wiem co to znaczy, ale panie w
    bankach tym bardziej :)))

    w każdym razie w moim przypadku działa i się realizuje czego dowodem są
    wyciągi z banku i faktury od polkomtela

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-01-03 18:36:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"

> [...]
    że
    > do banku zaniosło się upoważnienie osobiście

    uzasadnienie dobre, ale jeszcze mniej zamieszania wprowadzisz jak uprzedzisz
    bank bo firma i tak wysle do banku to co ma przykazane wyslac.
    Poza tym jak firma do banku cs wysyla to jest na tym ich identyfikator i on
    jest bankowi potrzebny. To tylko firma (u ciebie Polkomtel) nie musi nic
    wiedziec ze byles w banku i juz tam upowaznienie zostawiles ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-01-03 19:19:13
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:av4k2s$5ci$1@news.tpi.pl...

    > Skad bierzesz identyfikator platnosci?

    dowiaduję się u wierzyciela jaki jest
    na przykład w polkomtelu jest to numer klienta - można dowiedzieć się pod
    2601

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-01-03 21:44:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > dowiaduję się u wierzyciela jaki jest
    > na przykład w polkomtelu jest to numer klienta - można dowiedzieć się pod
    > 2601

    a w tpsa to jest numer ewid. urzadzenia

  • 9. Data: 2003-01-04 19:00:42
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Witek wrote:

    > a w tpsa to jest numer ewid. urzadzenia

    Tak, tylko k(...) mać właśnie chyba zmienili wszystkim abonentom w
    Warszawie numery ewidencyjne. Ciekawe po jaką ch(...)ę.

  • 10. Data: 2003-01-13 22:51:39
    Od: m...@p...onet.pl

    > a w tpsa to jest numer ewid. urzadzenia

    Wie ktos jaki jest identyfikator platnosci w Erze??, zadzwonilem na infolinie,
    ale mily pan nie potrafil odpowiedziec na to pytanie.

    pozdr. Michal