  • 1. Data: 2003-01-03 11:51:12
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - kontrola...
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Witam!

    Czy ktos wie jak wyglada kontrola przeznaczenia srodkow wycofanych z KM na
    cele mieszkaniowe?

    Bank to sprawdza czy olewa???

    a moze US?

    Pozdro
    JS

  • 2. Data: 2003-01-03 12:18:49
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa - kontrola...
    Od: "Bernard Oleszek" <b...@p...onet.pl>

    "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> wrote in message
    > Witam!
    >
    > Czy ktos wie jak wyglada kontrola przeznaczenia srodkow wycofanych z KM na
> [...]

    Jeśli mnie pamięć nie myli, to bank tego nie sprawdza - musisz tylko złożyć
    oświadczenie o przeznaczeniu środków (bo inaczej bank musi odprowadzić
    zaliczkę na podatek), a US to i owszem. Oczywiście to są twoje pieniądze i
    możesz z nimi zrobić co chcesz, lecz jeśli skorzystałeś z ulgi, to musisz,
    że tak powiem, zwrócić.

    pozdrawiam
    Bernard

  • 3. Data: 2003-01-03 12:20:31
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Czy ktos wie jak wyglada kontrola przeznaczenia srodkow wycofanych z
    > KM na cele mieszkaniowe?

    Wiec jednak to zrobiles ? :-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2003-01-03 15:27:53
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Jeszcze nie zrezygnowalem i chyba jednak nie zrezygnuje,
    Nawet po wproeadzeniu 22 % VAt to zawsze i task mozna troche zyskac....

    Pozdrooooo
    ..