    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Date: 25 Feb 2004 13:37:48 +0100

    > Znasz tylko jedno znaczenie słowa "prawdopodobnie" ?
    > Poza tym czepiasz się -
    > pytałeś jaka może być przyczyna tego, że bank działa na swoją niekorzyść.
    > Moja odpowiedź - zapewne/prawdopodobnie straty na sposobie liczenia odsetek
    > nie przewyższają kosztów zmiany systemu ich liczenia. Tyle. Masz inne zdanie
    > na ten temat, to je przedstaw i uzasadnij.

    Ja się czepiam? :-) A "masowy"?
    Przedstawiłem swoje zdanie na początku: wydaje mi się nieprawdopodobne, że bank
    nie ma zaimplemetowanego poprawnego sposobu liczenia odsetek.

    > Sam czytaj. Hint: zaprzeczenie słowa "jedyna" w Twojej odpowiedzi podczas,
    > gdy to słowo wcale nie padło.

    Nie przekonuje mnie to.

    > prosto

    > Podaj zatem podstawy swojego sądu.

    Nikt nie chce kupić mojego systemu bankowego (30 linijkowe makro w Excelu),
    chociaż kosztuje tylko 100 zł :-)

    > (Profile
    >
    > Wybierając dany system zna się jego właściwości. Najwyraźniej dyskutowana
    > przez nas właściwość (sposób naliczania odsetek) nie był okolicznością na
    > tyle ważną (nieopłacalną dla banku), aby z tego powodu wybierać inny system.

    Profile ma zaimplementowany poprawny sposób liczenia odsetek.
    Z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnośćią można stwierdzić, że jest tak w
    przypadku każdego profesjonalnego systemu bankowego.

    Jacek