  • Data: 2004-02-26 08:48:10
    Temat: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to już nawet nie o oscylowanie chodzi, tylko o zwykłe korzystanie z
    > karty. Kilka transakcji w mies. na klienta, razy ileś klientów to już
    > może być spora ilość transakcji. Do tego jeszcze można by próbować
    > wymyśleć jakąś średnią kwotę takiej transakcji i - nawet bez oscylowania
    > bank może na tym sporo tracić. Ale to tylko domysły, przyznaję.

    Z moich obserwacji wynika, że średnio transakcja rozliczana jest ok. 2 dni.
    Teraz pozostaje pytanie o liczbę transakcji i kwotę jaka wchodzi w grę +
    uwzględnienie % "płaconych" za te średnie 2 dni klientowi. Nie mając tych
    danych i nie znając kwoty jaką trzeba by przeznaczyć na zmianę sposobu
    liczenia %, trudno mówić o ewentualnych stratach. Pozostaje jeszcze taka
    kwestia, że np. ja jak już płacę debetówką, to z powodu takiego sposobu
    liczenia odsetek wybieram do płacenia guzika ;-) Czyli bank zachęca mnie w
    ten sposób do używania ich karty ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn