  • Data: 2002-01-30 07:46:48
    Temat: Re: mbank na swojej stronce
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:je4f5u8k0rbm7oi7m3cibak9c410vb25n2@4ax.com...
    > Zamiast VG lepiej pasowala by tu VE z duzym limitem (albo samodzielnym
    > wyborem limitu) co pewnie niedlugo bedzie w postaci platnego (ale mam
    > nadzieje, ze nie tak jak VG :-)) delfina do emaxa.

    Np. coś takiego jak VE BSK do konta lew prestiż :-))
    Jest "za darmo". Pozwala wyjąć z każdego polskiego bankomatu bez opłat 5000
    na dobę, bezgotówkowo do wysokości salda -bez limitu górnego
    Niby lepsza dla mnie od VG mbank....
    Ale nie używam, bo BSK nie jest RORem na którym warto trzymać bufor
    finansowy (znikome odsetki). A przelew z mbank do BSK to dodatkowy kłopot i
    mimo, że darmo, to połączenie z mbank nie jest darmo (niby grosze, ale
    zawsze). Wpływ nastąpi następnego dnia, jeśli zlecenie do mbank po 12. Z
    limitu kredytowego BSK trzeba korzystać - a to też nie za darmo. Kontu
    Prestiż do "niskiej ceny" również jest daleko:-)))

    Ale jak mbank zmniejszy odsetki do 2% a BSK do 0%, wtedy BSK będzie używany
    przeze mnie. Bo ma masę zalet nad mbank (oprócz kosztów posiadania i
    niewygodnych zleceń stałych w BSK)