  • Data: 2002-01-30 06:29:02
    Temat: Re: mbank na swojej stronce
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Jan 2002 22:30:16 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Dla każdego coś miłego. Ze względu na moją specyfikę VG mbank jest "dla
    >mnie". Innym może się nie podobać, tak jak mi zbędne są karty kredytowe i
    >nawet darmowej nie zechcę.

    Dokladnie. Pozostaje sie cieszyc, ze nawet platny zloty delfin sie
    komus przydaje :-).
    Ale generalnie nadal uwazam go za produkt dziwny i skrajnie niszowy.
    Zamiast VG lepiej pasowala by tu VE z duzym limitem (albo samodzielnym
    wyborem limitu) co pewnie niedlugo bedzie w postaci platnego (ale mam
    nadzieje, ze nie tak jak VG :-)) delfina do emaxa.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl