  • Data: 2002-01-29 21:30:16
    Temat: Re: mbank na swojej stronce
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Fortis

    Macie rację moi mili.
    Punkt widzenia zależy od....

    Dla mnie VIPa nawet fatyga do banku po przygotowaną 5 cyfrową kwotę to
    strata czasu, szczególnie, że nie bywam koło tych banków codziennie
    A gotówką kwoty takie potrzebuję sporadycznie najwyżej kilka razy w miesiącu
    Bankomatów zaś "po drodze" pełno.
    Fortis u mnie nie występuje, dlatego odpada

    Dla każdego coś miłego. Ze względu na moją specyfikę VG mbank jest "dla
    mnie". Innym może się nie podobać, tak jak mi zbędne są karty kredytowe i
    nawet darmowej nie zechcę.