  • 1. Data: 2007-12-03 18:10:58
    Temat: mbank i powiadomienie mailowe
    Od: "Jack" <j...@w...pl>

    wiem że to trochę NTG ale jeśli ktoś zetknął się podobnym problemem będę
    wdzięczny za podpowiedź.

    Uruchomiłem usługę otrzymywania mailem podsumowania dziennych operacji
    dokonywanych na rachunku e-konto w mBanku.
    Usługa działa otrzymuję codziennie maile, jednak nie mogę ich otworzyć w
    Outlook Expressie ponieważ te wiadomości są podpisywane cyfrowo przez mbank.

    Zadałem pytanie mBankowi , co z tym fantem zrobić ale oni mi dają jakieś
    wymijające odpowiedzi typu "sprawdź czy data systemowa w komputerze jest
    właściwa" albo "proszę przeglądać maile poprzez stronę internetową (!?)".

    Czy ktoś z Was spotkał się już tym problemem a jeśli sobie z nim poradził
    czy mógłby się podzielić informacja jak to zrobił.?

    --
    Jack

  • 2. Data: 2007-12-03 20:27:27
    Temat: Re: mbank i powiadomienie mailowe
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Usługa działa otrzymuję codziennie maile, jednak nie mogę ich otworzyć w
    > Outlook Expressie ponieważ te wiadomo?ci s? podpisywane cyfrowo przez mbank.

    http://rtfm.bsdzine.org

    Jak przeczytasz, to napisz jeszcze raz.

    :)
    --