  • 11. Data: 2002-08-21 13:46:16
    Temat: Re: mbank i potwierdzenie przelewu
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Klaus" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ak0405
    [ciach]
    Witam,
    jak sie ma do tej dyskusji tekst z mbankowego potwoerdzenia przelewu "to
    potwierdzenie zostalo wygenerowane elektroniczne i niw wymaga pieczatki ani
    podpisu". Czy firmy, instytucje (w wyjatkiem oczywiscie babci kolegii
    :->)musza to respektowac?
    --
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow

  • 12. Data: 2002-08-21 13:52:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 03:46:16PM +0200, Tomasz =?ISO-8859-2?Q?Janisi=F3w ?= wrote:

> [...]
    > potwierdzenie zostalo wygenerowane elektroniczne i niw wymaga pieczatki ani
    > podpisu". Czy firmy, instytucje (w wyjatkiem oczywiscie babci kolegii

    Musza.

    Tyle ze to jest tak jest tak jak z KK - kradziez jest zabroniona.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-08-21 13:55:19
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Musza.

    Mogą, ale nie muszą.
    W ostatecznosci i tak najwazniejsza jest kasa na koncie.

    Karol

  • 14. Data: 2002-08-21 13:58:05
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości >
    > Mogą, ale nie muszą.

    To raczej nic nie znaczy

    > W ostatecznosci i tak najwazniejsza jest kasa na koncie.

    A jak, z winy banku na przyklad, kasa sie "zapodzieje"?
    --
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow

  • 15. Data: 2002-08-21 14:01:55
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > To raczej nic nie znaczy

    > A jak, z winy banku na przyklad, kasa sie "zapodzieje"?

    Znaczy to tyle, ze jak mam do Ciebie zaufanie to wydam Ci towar lub
    cokolwiek innego na podstawie kwita z pieczatka lub bez.
    Ale jezeli pozniej sie okaze, ze kasa nie wplynela w terminie to i tak bede
    Cie scigal jako dluznika.

    Karol

  • 16. Data: 2002-08-21 14:15:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 03:55:19PM +0200, Karol wrote:

    > Mogą, ale nie muszą.
    > W ostatecznosci i tak najwazniejsza jest kasa na koncie.

    OK, moja interpretacja 'musza' oznaczala 'musza traktowac tak jak by
    tam byla pieczatka'.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-08-21 14:35:03
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > OK, moja interpretacja 'musza' oznaczala 'musza traktowac tak jak by
    > tam byla pieczatka'.

    A z tym to sie zgadzam.

    Obecnie bawię się wydrukami z Minibanku24.
    Tu nie ma zadnych tekstow o pieczatkach, ale wydruki wygladaja bardzo
    interesujaco.

    Karol

  • 18. Data: 2002-08-22 08:41:00
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Drukujemy sobie potwierdzenie przelewu ....
    Jesli chodzi o internet, to raczej jest to "potwierdzenie zlozenia
    dyspozycji przelewu-duplikat", ktora mozna anulowac (dyspozycje) :-)

    Pozdr.
    Waldek

  • 19. Data: 2002-08-22 09:08:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli chodzi o internet, to raczej jest to "potwierdzenie zlozenia
    > dyspozycji przelewu-duplikat", ktora mozna anulowac (dyspozycje) :-)

    Nie mozna anulowac dyspozycji juz wykonanej.
    Nie wiem jak w mbanku, ale na potwierdzeniu, ktore mozna wydrukowac z ePKO
    BP jest napis:

    I wszystko jasne.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 20. Data: 2002-08-22 09:32:51
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mozna anulowac dyspozycji juz wykonanej.
    > Nie wiem jak w mbanku, ale na potwierdzeniu, ktore mozna wydrukowac z ePKO
    > BP jest napis:
    >
    > I wszystko jasne.

    Chyba że przed puszczeniem na drukarkę ktoś sobie odpowiednie pola
    "poprawił" :-)))

    Pix