  • 21. Data: 2002-08-22 09:33:23
    Temat: Re: mbank i potwierdzenie przelewu
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ak29q7$861$1@news.gazeta.pl...
    > Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mozna anulowac dyspozycji juz wykonanej.
    Zgadza sie :-)

    > Nie wiem jak w mbanku, ale na potwierdzeniu, ktore mozna wydrukowac z ePKO
    > BP jest napis:
    W mBanku mozesz anulowac nawet na przyslowiowa "sekunde" przed wykonanen
    przelewu, nawet gdy ma on status "oczekujacy".
    Anulowane, czy nie anulowane potwierdzenie zlozenia dyspozycji niczym sie w
    mB nie rozni (w druku internetowym), bo jest tylko potwierdzeniem zlozenia,
    a nie wykonania :-(

    > I wszystko jasne.
    Ale w mBanku "troche" niedopracowane...

    Pozdr.