  • 1. Data: 2002-08-21 12:34:17
    Temat: Re: mbank i potwierdzenie przelewu
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ak01bb$nc2$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam
    >
    > Zalozylem wlasnie konto i interesuje mnie jedna rzecz
    > czy jest cos takiego jak potwierdzenie przelewu
    > np. niektore firmy wymagaja aby im poczta przeslac potwierdzenie przelewu
    > jak to zalatwiacie?

    Zanim doslesz poczta to juz beda miec pieniadze na koncie.

    Karol

  • 2. Data: 2002-08-21 12:35:12
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Potwierdzeniem przelewu moze byc pieczatka banku na wypelnionym druku lub
    specjalnie wysylane potwierdzenie przelewu wydawane np. przez banki internetowe
    Ale takie specjalne potwierdznie to wydatek co najmniej 5 PLN

    paulus

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-08-21 12:37:48
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    no z np mBanku i jemu podobnych mozemy sobie drukowac co chcemy ale nie jest
    to uznawane za potwierdzenie przelewu bez pieczatki banku

  • 5. Data: 2002-08-21 12:39:08
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

  • 6. Data: 2002-08-21 12:50:30
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "paulus" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no z np mBanku i jemu podobnych mozemy sobie drukowac co chcemy ale nie
    jest
    > to uznawane za potwierdzenie przelewu bez pieczatki banku

    Ale dla coraz większej ilości przypadków to wystarczy.
    Tam gdzie nie wystarczy i możemy sobie pozwolić na utarczki, żądamy od
    urzędnika potwierdzenia z pieczątką, że pieniądze NIE wpłynęły.

  • 7. Data: 2002-08-21 12:51:47
    Od: "Klaus " <k...@N...gazeta.pl>

    paulus <p...@w...pl> napisał(a):
    > no z np mBanku i jemu podobnych mozemy sobie drukowac co chcemy ale nie
    jest
    > to uznawane za potwierdzenie przelewu bez pieczatki banku

    Dokladnie! Np moja babcia nie uznaje takich potwierdzen i mowi ze jak ktos
    jej przeleje pieniadze na konto i nie przysle potwierdzenia z pieczatka! to
    nie uzna tych pieniedzy :)
    Taka to jest moja babcia... :)

    Pozdrawiam
    Klaus

  • 8. Data: 2002-08-21 12:58:21
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Zupdatowana babcia, moja trzymala kaske pod poducha...

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-08-21 13:08:26
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Klaus " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jej przeleje pieniadze na konto i nie przysle potwierdzenia z pieczatka!

    A Twoja babcia pracuje w jakims banku czy juz na emeryturze ?? :-))

  • 10. Data: 2002-08-21 13:19:01
    Od: "Klaus" <k...@N...gazeta.pl>

    Kasia <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Klaus " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A Twoja babcia pracuje w jakims banku czy juz na emeryturze ?? :-))

    W tym wieku to juz tylko emerytura. Jak chcesz jej przeslac pieniadze to
    pamietaj o pieczatce :) Niestety ze wzgledu na wiek wzrok juz nie ten wiec
    wystarczy zainwestowac w ziemniaka i wyciac na nim napis "BANK" i babci to
    wystarczy. Wszak to pieczatka z BANKU :)