  • 1. Data: 2002-08-21 11:07:06
    Temat: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    Hello!

    postanowiłem sprawdzić jak działa "zasilenie na ósemkę sms'em"
    w SIM +, ( http://www.simplus.pl/txt/promocje_zasileniesms.html )
    oto scenariusz akcji:

    udział biorą: karta MC Citka, bankomat euronetu

    15-VIII zarejestrowałem się w Euronecie (wieczorem) - powinna przyjść smsem
    informacja że rejestracja udana "Dodatkowo na wskazany numer telefonu Simplus
    wysyłana jest wiadomość SMS:
    Rejestracja usługi &#8222;Zasilenie przez SMS": udana"
    - nic nie przyszło ;-)

    następnie zmieniłem hasło, powinno przyjść potwierdzenie: "Każdą zmianę hasła
    system potwierdzi komunikatem SMS. Hasło można zmieniać w dowolnej chwili" -
    potwierdzenie przyszło - 19 VIII (rano)

    16-VIII wysłałem sms'a zasilającego: "Zasilenie konta odbywa się poprzez
    wysłanie z telefonu, który wskazaliśmy podczas rejestracji usługi wiadomości
    tekstowej SMS o treści: ZK kwota hasło na numer 8080" aby doładować konto pre-
    paida o 50 pln, i .... ciiiiisza.

    Pod wieczór przyszedł pierwszy z tych sms'ów: "Po pozytywnej weryfikacji
    numeru Simplus, hasła oraz dostępnego limitu na karcie bankowej użytkownik
    otrzymuje:
    1) krótką wiadomość tekstową SMS z potwierdzeniem transakcji,
    2) krótką wiadomość tekstową SMS informującą o zasileniu konta. "
    Sms z potwierdzeniem transakcji przyszedł ale konta nie doładowało ;-)

    17-VIII (SOBOTA !!!) obciążona zostaje karta CitiBanku, kwota 50 pln
    treść: "DOLADOWANIE SMS WARSZAWA PL" (czyli tak jak mnie zapewniano w
    euronecie - jest to transakcja POS'owa), doładowania karty pre-paid brak.

    18-VIII (niedziela)ciiiisza
    19-VIII (poniedziałek) rano przychodzi sms potwierdzający zmianę hasła z
    piątku, potem cisza, konto cały czas nie doładowane.
    wieczzorem dopiero przyszedł sms z informacją że konto zostało doładowane.

    czyli od piątku do poniedziałku wieczorem transakcja była w realizacji ;-)
    trochę długo, szczególnie że ta możliwość ma wyeliminowac konieczność
    szukania kiosków, zdrapek itd. i stworzyć możliwość doładowania karty w
    każdej chwili - będąc gdziekolwiek, nawet (teoretycznie za granicą)

    jedyne co mają na wytłumaczenie to to że jest to pilotaż,
    ale mimo wszytko zaczął się on 15 marca więc teraz powinno już śmigać.

    Mail wysłany zostaje do osoby zajmującej się tym w Euronecie, jeżeli ktoś
    może skontaktować się z odpowiednim człowiekiem u operatora - warto mu chyba
    przesłać go, żeby wiedział co poprawić.

    Jak myślicie co zastopowało całą akcję? że trwało to 3 dni zamiast 3 minut ?

    Karol Żwiruk

  • 2. Data: 2002-08-21 12:38:22
    Temat: Re: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Karol Żwiruk" napisał(a):

    > Hello!
    >
    > postanowiłem sprawdzić jak działa "zasilenie na ósemkę sms'em"
    > w SIM +, ( http://www.simplus.pl/txt/promocje_zasileniesms.html )
    > oto scenariusz akcji:
    ciach, ciach reszte

    jak juz sie zarejestrowales to sprobuj sie z tego wyrejestrowac ;)
    bo ja nie moge, podano mi 2 sposoby:
    - zastrzezenie karty (ale u lukasa to kosztuje)
    - wklepanie 3 razy blednego hasla (ale nie mam fizycznego kontaktu z
    simplusem)

    dzwonilem juz 3 razy do +gsm i konsultanci nie wiedza jak sprawe
    rozwiazac - nie przygotowali zadnego scenariusza rezygnacji pewnie mysla
    ze to jest takie fajne iz kazdy bedzie chcial zostac do konca waznosci
    karty
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2002-08-21 13:35:26
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > jak juz sie zarejestrowales to sprobuj sie z tego wyrejestrowac ;)

    ano, zanim się zarejestrujesz to poważnie przemyśl temat - bo potem mogą być
    właśnie takie problemy ;-) Jeżeli właściciel(ka) sim+'a zna hasło to po
    Tobie ;-) - może codziennie doładowywać sobie konto 3x po 150 pln ;-)
    Natomiast jeżeli nie zna hasła to sie nie przejmuj.

    > bo ja nie moge, podano mi 2 sposoby:
    > - zastrzezenie karty (ale u lukasa to kosztuje)
    > - wklepanie 3 razy blednego hasla (ale nie mam fizycznego kontaktu z
    > simplusem)

    powiedzieli Ci to co jest w regulaminie, trzeba było przeczytać zanuim
    zgodziłeś sięna tą usługę !!!

    > dzwonilem juz 3 razy do +gsm i konsultanci nie wiedza jak sprawe
    > rozwiazac - nie przygotowali zadnego scenariusza rezygnacji pewnie mysla
    > ze to jest takie fajne iz kazdy bedzie chcial zostac do konca waznosci

    postarams ię dotrzeć do Euronetu i dowiedzieć się czy oni mają jakieś
    procedury przygotowane na taką okoliczność.

    Karol Żwiruk

  • 4. Data: 2002-08-21 14:38:57
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Karol Żwiruk" napisał(a):

> [...]
    > Tobie ;-) - może codziennie doładowywać sobie konto 3x po 150 pln ;-)
    > Natomiast jeżeli nie zna hasła to sie nie przejmuj.
    zeby poczatkowe haslo zmienic musze miec fizyczny kontakt z komorka

    > powiedzieli Ci to co jest w regulaminie, trzeba było przeczytać zanuim
    > zgodziłeś sięna tą usługę !!!
    na to sie nie zgodzilem, regulaminu na bankomacie nie bylo
    wybralem opcje doladowanie simplusa zarejestrowalem sie i kicha - zeby
    cokolwiek zrobic to musze miec kontakt z komorka, albo zaufac tej co
    komorke posiada (a nie ufam)

    + tez usiluje do nich dotrzec

  • 5. Data: 2002-08-30 09:07:36
    Temat: bylo: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-) - odp. z EURONETU
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > wybralem opcje doladowanie simplusa zarejestrowalem sie i kicha - zeby
    > cokolwiek zrobic to musze miec kontakt z komorka, albo zaufac tej co

    Rzeczywiście podczas wprowadzania tego projektu nikt nie pomyślał o tym że
    ludzie będą chcieli zrezygnować z tej usługi. Zabawne, ale nie przewidzieli
    tego ;-) Teraz trwają usilne prace nad tym aby w bankomacie pojawiła
    się dodatkowa funkcja "zrezygnuj z usługi" ale pewnie to potrwa trochę.
    Tymczasowym rozwiązaniem ma być możliwość zrezygnowania z tego przez hotline
    Plusa, ale nie wiem jak oni to rozwiążą.

    Karol Żwiruk

  • 6. Data: 2002-08-30 10:28:55
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Karol Żwiruk" napisał(a):

> [...]
    > Tymczasowym rozwiązaniem ma być możliwość zrezygnowania z tego przez hotline
    > Plusa, ale nie wiem jak oni to rozwiążą.
    usiluja od tygodnia i nic :(
    ale jeszcze im pomarudze przez telefon