  • 11. Data: 2003-04-08 09:11:09
    Temat: Re: mbank i karty
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Dave" <w...@o...pl> wrote in news:b6tq4d$kp0$1
    @nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Ale VG i VC chyba nie beda wysylac zwyklym listem ??

    Pekao wysyla VC i MC poleconym. A jak mBank to nie wiem.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 12. Data: 2003-04-08 10:32:44
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...85.112.
    42...

    [...]
    > Pekao wysyla VC i MC poleconym.

    Poleconym to się zgadza ale...
    te karty są "od razu" aktywne!!!
    Nie trzeba ich w żaden sposób aktywować!
    (W odróżnieniu od Maestro Pekao SA - też przysyłają
    listem poleconym ale nieaktywne. Pierwsza transakcja
    musi być z udziałem kodu PIN...)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 13. Data: 2003-04-08 13:29:25
    Temat: Re: Odp: mbank i karty
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Damian wrote:

    > podpisuje sie rowniez pod tym samym...
    > czas - ok 3 tygodnie temu

    kiedys tez dostalem razem listy z karta i pinem,
    coz... przyslali drugi raz, ale chyba za drugim
    razem juz zachowali odpowiedni odstep czasowy
    bo pin dostalem po 3 dniach

  • 14. Data: 2003-04-09 06:55:12
    Od: "michu" <n...@d...pl>

    a ja wczoraj i w jednym dniu i pin i karte