  • 1. Data: 2003-04-07 18:05:16
    Temat: Jaki bank umożliwia umieszczenie dowolnego tekstu na karcie ?
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    wiem że lukasbank umożliwiał w sumie dowolną nazwę użytkownika - czy są
    jakieś inne ?

  • 2. Data: 2003-04-07 21:38:00
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>

    ogólnie rzecz biorąc to klient określa embosing name

  • 3. Data: 2003-04-08 01:37:59
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    olo wrote in news:b6sefp$nam$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > wiem że lukasbank umożliwiał w sumie dowolną nazwę użytkownika -
    > czy są jakieś inne ?

    Wydaje mi się że Fortis.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {B720573A-15E7-4623-98A6-CAD4338E8F3E}

  • 4. Data: 2003-04-08 06:47:29
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
    > wiem że lukasbank umożliwiał w sumie dowolną nazwę użytkownika - czy są
    > jakieś inne ?

    Kiedys Citek, nie wiem jak teraz.

    mag.

  • 5. Data: 2003-04-08 14:41:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:b6tr9p$5k6$1@inews.gazeta.pl...

    > Kiedys Citek, nie wiem jak teraz.

    Za czasow handlobanku mozna bylo, Citek nie zezwala teraz na cos takiego.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-04-08 16:14:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > Za czasow handlobanku mozna bylo, Citek nie zezwala teraz na cos takiego.

    Znaczy na wniosku nie ma pozycji jaki napis ma być embosowany na karcie?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-04-08 16:34:47
    Od: j...@p...onet.pl

    > Znaczy na wniosku nie ma pozycji jaki napis ma być embosowany na karcie?

    Jesli chodzi o Maestro to wniosku sie nie wypelnia. Ale jest mozliwosc wpisania
    przez CitiPana do systemu przed embosingiem. Dowiadywalem sie ostatnio i
    powiedziano mi ze maja zabronione embosowanie czego innego niz imie i nazwisko.

    Jak jest z KK to nie wiem i nie chce wprowadzac w blad.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-04-08 16:56:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Jak jest z KK to nie wiem i nie chce wprowadzac w blad.

    E. No ja cały czas o KK.

    --
    Przemysław Maciuszko