  • 1. Data: 2003-04-08 06:17:06
    Temat: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: t...@p...onet.pl

    We wczorajszym PB jest rankung KK. Na 100 mozliwych punktów - pierwsza
    piętnastka

    1. Błękitna KK (PKOBP) - 74
    2. Visa Credit (Multibank) - 72
    3. Visa Clasic Kredytowa (KB) - 66,5
    4. Srebrna KK (PKOBP) - 64
    5. Visa Economic (Millenium) - 57,5
    6. Visa Clasic (Millenium) - 54,5
    7. Visa Pekao LOT (Pekao) - 54
    8. Kredytowa Ideo Profit (BZWBK) -53,5
    9. BPH PBK Eurocard/MasterCard (BPH PBK) -53
    10. BPH PBK Visa Credit Sliver (BPH PBK) - 53
    11. Visa Classic Kredytowa (Raiffeisen) - 52,5
    12. Karta kredytowa Partner (Pekao) - 51
    13. Citibank-Elle (Citibank) - 49,5
    14. Citibank Sliver (Citibank) - 46,5
    15. Citibank-Ero Sliver (Citibank) - 46,5

    Z ciekawostek American Express (Millennium) ma 38,5 punktów.
    Punkty przydzialano za:
    1. Oprocentowanie - 30
    2. Liczba dni darmowego kredytu - 30
    3. Tryb zastrzegania karty - 20
    4. Koszt wydania karty - 10
    5. Minimalna prowizja za wypłate w bankomacie - 10

  • 2. Data: 2003-04-08 07:01:10
    Temat: Re: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    [wtorek, 8 kwiecień 2003], t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Z ciekawostek American Express (Millennium) ma 38,5 punktów.
    > Punkty przydzialano za:
    > 1. Oprocentowanie - 30

    [...]

    > 5. Minimalna prowizja za wypłate w bankomacie - 10

    Brawo! Proponuje w nastepnym rankingu uwzgledniac:

    . kolor paska magnetycznego
    . rysunek na aversie karty
    . czy logo visa jest nad czy pod golabkiem

    i inne takie. Jesli ktos naprawde bierze karte, aby zyc na kredyt, to ...
    dlaczego tak trudno ja otrzymac?!?!?!

    --w

  • 3. Data: 2003-04-08 08:03:59
    Temat: Odp: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    ranking jest niemiarodajny w mojej odczuciu...
    ciekawe ile kosztuje pozcjonowanie ?

  • 4. Data: 2003-04-08 08:23:10
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Damian wrote:
    > ranking jest niemiarodajny w mojej odczuciu...
    > ciekawe ile kosztuje pozcjonowanie ?

    kazdy tego typu ranking jest niemiarodajny i pozbawiony sensu. Widac to
    szczegolnie na przykladzie kont osobistych gdzie z reguly wygrywa konto w
    PKO BP...
    Jesli ktos chcialby zrobic interesujacy ranking to musialby dokonac analizy
    nie globalnej ale dla konkretnych przypadkow - np. 1 analiza dla karty o
    najnizszych kosztach (wydania, dlugosci grace period, ubezpieczenia etc), 2
    ranking dla najnizszego kredytu (oplata, oprocentowanie, etc), itd. Wowczas
    kazdy spojrzalby pod katem tego co jest dla niego najistotniejsze.

    D.

  • 5. Data: 2003-04-08 08:35:26
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Krzysiek <K...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6u13m$47r$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > Zalezy do czego ktos uzywa karte. jezeli korzysta z kredytu na ok. 30% to
    > jest chory umyslowo. Do tej pory uzywalem KK Lukasa, ktora zarabiala na
    > siebie, kasa procentowala w mBanku, koszty karty byly nieduze, a procenty
    na
    > depozytach duze, tak ze przynosila niewielka kase.

    dokladnie tak, ja rowniez zadowolony jestem z ostatniego roku z kk lukasa
    a w rankingu o dziwo jej nie ma...wiec zastanawia mnie co maja te "lepsze"
    karty, laser, podreczna latarke czy roczy okres rozliczeniowy..
    mniej wiecej znam produkty konkurencyjne i kilka kart z przytoczonego top'u
    z pewnoscia wyrzucilbym na rzecz lukasa
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-04-08 09:04:07
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    <7...@n...onet.pl>...

  • 7. Data: 2003-04-08 10:03:01
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>

> [...]
    > 3. Tryb zastrzegania karty - 20
    > 4. Koszt wydania karty - 10
    > 5. Minimalna prowizja za wypłate w bankomacie - 10

    Ranking o kant d... potłuc...

    Mnie akurat by interesowało:
    1) bezpieczeństwo - odpowiedzialnośc banku za transakcje - ile wstecz itp
    3) tryb zastrzeganai karty
    2) koszty rocznego użytkownaia karty (nie tylko wydania ale i obowiązkowych
    opłat)

    reszta jest mało istotna
    Jednej z tych rzeczy (IMHO najważniejszej) wogóle nie uwzględnili, a druga
    jest niepełna
    Jakiś amator chyba robił ten ranking

  • 8. Data: 2003-04-08 10:04:09
    Temat: Re: Odp: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: Pawel Zielewski <p...@p...pl>

    in article b6u1m6$mp5$...@n...onet.pl, Damian at x...@o...PoLand wrote on
    4/8/03 10:35:

> [...]
    > karty, laser, podreczna latarke czy roczy okres rozliczeniowy..
    > mniej wiecej znam produkty konkurencyjne i kilka kart z przytoczonego top'u

    gwoli scislosci - pozycjonowanie nic nie kosztuje, a wszelkie tego typu
    insynuacje narazaja was na stek obelg z mojej strony (oczywiscie, jesli
    znudzi mi sie wyniosle milczenie).
    ranking byl sporzadzaony w oparciu o jasne kryteria, czyli o to NA CO
    ZWRACA UWAGE KLIENT BANKU JUZ TYLKO NAWET MYSLAC O WYROBIENIU SOBIE KARTY
    KREDYTOWEJ. KLIENT, KTORY MA W DODATKU OGRANICZONA WYDOLNASC FINANSOWA.
    proste - inni zrozumieli

    nie wnikam - i nie zamierzam - jak sie te karty sprawuja pozniej. inaczej
    bedzie z goldami, z ktoprymi mam spore doswiadczenie. ale o tym za miesiac w
    pb
    na razie zegnam panstwa
    p2

  • 9. Data: 2003-04-08 10:06:29
    Od: Pawel Zielewski <p...@p...pl>

    in article b6u13m$47r$...@o...ict.pwr.wroc.pl, Krzysiek at
    K...@w...pl wrote on 4/8/03 11:04:

> [...]
    > siebie, kasa procentowala w mBanku, koszty karty byly nieduze, a procenty na
    > depozytach duze, tak ze przynosila niewielka kase.

    a mi brakuje slow
    panowie, czy wy jestescie spoleczenstwem komiksu? czy rzeczywiscie zaginela
    w polsce juz sztuka czytania?
    zegnam bez zalu

  • 10. Data: 2003-04-08 10:19:21
    Od: k...@w...pl

    > a mi brakuje slow
    > panowie, czy wy jestescie spoleczenstwem komiksu? czy rzeczywiscie zaginela
    > w polsce juz sztuka czytania?
    > zegnam bez zalu

    po pierwsze nie tylko panowie:)

    po drugie sa znam bardziej istotne parametry do oceny:
    - zakres odpowiedzialnosci
    - sposob zastrzegania
    - odpowedzialnosc banku wstecz

    i po co sie tak burzyc?
    troche spokoju, a uwagi czytelnikow trzeba uwzgledniac, w koncu to oni czytaja
    pb, prawda?

    Karolina