  • 1. Data: 2003-04-07 20:23:25
    Temat: mbank i karty
    Od: "Marcin L" <NOSPAM:lex@pertus.com.pl>

    Witam
    Jak odbywa sie dostarczanie kart i pinow w mbanku do klienta ? Czy karty i
    piny przesylane sa zwyklymi listami do odbiory czy poleconymi ? Chce sobie
    zalozyc tam konto i mam pewne watpliwosci co do bezpieczenstwa.
    z gory dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-07 20:41:25
    Temat: Re: mbank i karty
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Marcin L" <NOSPAM:lex@pertus.com.pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > ? Chce sobie zalozyc tam konto i mam pewne watpliwosci co do
    > bezpieczenstwa. z gory dzieki za odpowiedz

    Karta zwyklym listem. Pin rowniez, z tym, ze dostaniesz sam pomiety pin-mailer, bez
    koperty.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-04-07 21:08:28
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Karta zwyklym listem. Pin rowniez, z tym, ze dostaniesz sam pomiety
    pin-mailer, bez
    > koperty.

    a nieprawda - w zeszłym tygodniu dostałem i było w ładnej kopercie

  • 4. Data: 2003-04-07 21:35:38
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > piny przesylane sa zwyklymi listami do odbiory czy poleconymi ? Chce sobie
    > zalozyc tam konto i mam pewne watpliwosci co do bezpieczenstwa.

    Zobacz moj watek:
    "mBank - kary platnicze przychodza w rozdartych kopertach !!!"
    zapoczatkowany na tej grupie 04-04-2003; o 15:15.

    Pozdrawiam,

    Latet

    P.S.
    Udalo mi sie wymóc na mBanku wysylke nieaktywnych kart listem poleconym!

  • 5. Data: 2003-04-07 23:16:16
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za olo<k...@t...usunto.pl> nagryzmolił(a) w

    > a nieprawda - w zeszłym tygodniu dostałem i było w ładnej kopercie

    A ja dzisiaj i było bez. Zresztą w tym samym dniu przyszedł pin i karta.
    To chyba nie jest zbyt bezpieczne??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2003-04-07 23:17:53
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    Raczej Ci sie nie udało.
    Wczoraj dostałem zwykłym listem, 3 dni po tym, jak dostałem PIN.

    Często wyjeżdżam i moja skrzynka jest przepełniona. Nawet nie chce myśleć,
    co można zrobić, kiedy się otworzy skrzynkę, a w niej będą zgromadzone
    listy... Jeden z pinem, a drugi, za kilka dni, z kartą. :)

  • 7. Data: 2003-04-08 05:40:57
    Temat: Odp: mbank i karty
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    > A ja dzisiaj i było bez. Zresztą w tym samym dniu przyszedł pin i karta.
    > To chyba nie jest zbyt bezpieczne??
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    podpisuje sie rowniez pod tym samym...
    czas - ok 3 tygodnie temu
    pozdrawiam
    Damian

  • 8. Data: 2003-04-08 06:27:46
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > "Marcin L" <NOSPAM:lex@pertus.com.pl> wrote in
    >
    > /ciach.../

    > Karta zwyklym listem. Pin rowniez, z tym, ze dostaniesz sam pomiety
    > pin-mailer, bez koperty.

    Ale VG i VC chyba nie beda wysylac zwyklym listem ??

    D.

  • 9. Data: 2003-04-08 08:53:57
    Od: "andrej" <k...@w...pl>

    jak masz jakies wątpliwości to nie aktywuj karty.
    mając karte i pin złoziej nic z nią nie zrobi dopóki ty jej nie aktywujesz

  • 10. Data: 2003-04-08 08:56:49
    Od: Marek <m...@h...com>

    chillin wrote:
    > Często wyjeżdżam i moja skrzynka jest przepełniona. Nawet nie chce myśleć,
    > co można zrobić, kiedy się otworzy skrzynkę, a w niej będą zgromadzone
    > listy... Jeden z pinem, a drugi, za kilka dni, z kartą. :)

    Z tego co pamiętam, to kartę trzeba najpierw aktywować, a do tego jest
    potrzebny Twój telekod. Więc, o ile się nie mylę, nawet jakby złodziej
    rąbnął Ci ze skrzynki koperty z kartą i pinem to nie miałby z nich żadnego
    pożytku.
    pozdrawiam
    --
    Marek