eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - chargeback przy fraudzie › Re: mbank - chargeback przy fraudzie
  • X-Received: by 10.157.56.205 with SMTP id k13mr709624ote.10.1468837737272; Mon, 18
    Jul 2016 03:28:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.56.205 with SMTP id k13mr709624ote.10.1468837737272; Mon, 18
    Jul 2016 03:28:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!j37no2780031qta.0!news-out.google.com!d68ni4610ith.0!nntp.google.com!
    f6no1939623ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 18 Jul 2016 03:28:56 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <nmi88p$mi3$1@gioia.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <nmi88p$mi3$1@gioia.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: mbank - chargeback przy fraudzie
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 18 Jul 2016 10:28:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 30
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625189
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 11:41:47 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
    > Witam,
    >
    > odkryłem w historii karty kredytowej z mBanku transakcje, których nie
    > zlecałem. Obciążenia były wykonane za granicą - w Europie Zachodniej.
    > Prawdopodobnie dane karty zostały skradzione z jakiegoś sklepu, gdzie
    > używałem tej karty wcześniej.
    >
    > Przy próbie kontaktu z mBankiem zaproponowano mi zwykłą reklamację.
    > Procedura odzyskiwania skradzionych środków przez kontakt mBanku/policji ze
    > sklepami, które przyjęły dane karty. Propozycja z mojej strony, żeby
    > przeprocesować to przez chargeback została skrytykowana, ponieważ mBank się
    > upierał, źe będę musiał się wcześniej sam skontaktować ze sprzedawcą i
    > spróbować wyjaśnić sprawę.
    >
    > Dodam, że jedna z transakcji to zakup w pizzerii.
    >
    > Jak sądzicie - w takim przypadku upierać się na chargeback czy raczej
    > zgodzić się na reklamację zaproponowaną przez bank?
    Rób chargeback
    Daj znać co odpisali

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1