  • 1. Data: 2005-11-23 12:51:41
    Temat: mbank - blokada kwotowa karty debetowej - czy 100% skuteczna
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    w panelu transakcyjnym mbanku mozna ustawic limity na karte (dzienny i
    miesieczny) w 3 sytuacjach: bankomat, zakupy, wyplata w banku. Ustawilem
    wszytki limity na 0 zl. Pytanie brzmi czy w tej sytuacji, kiedy na koncie
    jest spora sumka, jest chocby teoretyczny sposob (nie znajac pinu) aby uzyc,
    jednak aktywnej, karty?
    Dziekuje z gory za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-11-23 12:57:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    the_foe wrote:

> [...]
    > kiedy na koncie jest spora sumka, jest chocby teoretyczny sposob (nie
    > znajac pinu) aby uzyc, jednak aktywnej, karty?

    A nie prościej przenieść całą gotówkę na eMax?

  • 3. Data: 2005-11-23 12:57:38
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    the_foe napisał(a):
> [...]
    > wszytki limity na 0 zl. Pytanie brzmi czy w tej sytuacji, kiedy na
    > koncie jest spora sumka, jest chocby teoretyczny sposob (nie znajac

    Nie wiem, ale chyba nie. Jak zgubilem swoja i zadzwonilem do mBanku,
    zeby zastrzec, to pani mi powiedziala, zeby na razie ustawic wszystkie
    limity na 0 zl, bo jak zastrzege, to bede musial wyrabiac nowa, a tak
    jezeli sie znajdzie, to wystarczy tylko sie zalogowac i ustawic stare
    limity spowrotem.

    P.S.
    I sie znalazla :-)

    --
    elephanto

  • 4. Data: 2005-11-23 13:29:22
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    jureq wrote:

    > A nie prościej przenieść całą gotówkę na eMax?

    limit kredytowy tez tam przenosisz?

    kursor

  • 5. Data: 2005-11-23 16:23:25
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    the_foe <t...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > wszytki limity na 0 zl. Pytanie brzmi czy w tej sytuacji, kiedy na koncie
    > jest spora sumka, jest chocby teoretyczny sposob (nie znajac pinu) aby

    teoria jest taka,że płaska karta debetowa do konta wymaga autoryzacji przy
    każdej transakcji, natomiast w praktyce ja sam miałem przypadek, że płatność
    moją kartą Maestro PEKAO SA rozliczył mi po 6 miesiącach od daty jej
    dokonania (nie zakładając wcześniej na nią żadnej blokady). Ale w teorii
    takie ustawienie limitów powinno dac Ci 100% pewności 0 nawet jak transkacja
    przejdzie, możesz to reklamować i powinno pójść w straty banku, nie Twoje