  • 1. Data: 2005-11-22 20:28:09
    Temat: [mBank] Hasła jednorazowe i SMSy ???
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    w systemie transakcyjnym pojawiła się taka pozycja w menu, wiadomo już co to
    i kiedy to będzie działać? tzn. co w związku z smsami ;)

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 2. Data: 2005-11-22 22:29:58
    Temat: Re: [mBank] Hasła jednorazowe i SMSy ???
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

    > w systemie transakcyjnym pojawiła się taka pozycja w menu, wiadomo już co to
    > i kiedy to będzie działać? tzn. co w związku z smsami ;)

    Oj, nie czytamy wstecznych postów. Nieładnie :(

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-11-22 23:13:57
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    > Oj, nie czytamy wstecznych postów. Nieładnie :(

    no faktycznie, ale myślałem że będzie to bardziej poruszone na grupie ;)

    --
    pozdrawiam,
    mk