  • 11. Data: 2005-03-02 15:48:30
    Temat: Re: mbank: ZŁ -> Euro
    Od: "Mr.Jack - Motocykl.org" <m...@P...org>

    Użytkownik "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d0444i$d0p$1@news.onet.pl
    > Zwiększ sobie limit w mBanku (max. do wysokości środków na koncie) i

    nie moge.. mam max 5000 i sie nie da ruszyc tego podobno

    > Tak na marginesie - na miejscu nie możesz płacić kartą? A... pewnie
    > jedziesz sprowadzić samochód :-)

    Motocykl :)

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org/

  • 12. Data: 2005-03-02 15:50:13
    Od: "Mr.Jack - Motocykl.org" <m...@P...org>

    > Użytkownik "Mr.Jack" <m...@c...pl> napisał

    > a nie masz dwóch kart: na ekonto i emaxa? Ja - razem z żoną mam
    > łącznie 4 karty na te dwa konta. I nie mam problemu. Kiedyś miałem
    > jeszcze konto w Milennium i jak potrzebowałem większą kasę, to
    > robiłem sobie przelew z mbanku i szedłem do milennium po wypłatę.
    > Najtańsze wyjście.

    Nie posiadam niestety. Mam co prawda emaxa, ale bez karty. Zreszta, co mi po
    karcie do emaxa, skoro i tak nie wyjme tych pieniedzy z oddzialu mbanku, bo
    takowych nie ma. A nie bardzo chce oprozniac 3 bankomaty, bo im zdecydowanie
    nie ufam. Jedynym w tej chwili dla mnie wyjsciem jest wyplacic kase w innym
    banku, tylko nie jestem w stanie dojsc gdzie jaka prowizje zaplace...

    Teoretycznie moglbym jeszcze zalozyc sobie konto w Inteligo... Ale to
    potrwa.

  • 13. Data: 2005-03-02 16:38:07
    Od: "Mr.Jack - Motocykl.org" <m...@P...org>

    Użytkownik "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Banki mają większe widełki kursów walut niż kantory, dlatego lepiej
    > kupować w kantorach.

    hm... sprawdzilem na bankier.pl

    w NBP euro jest po 3.91
    w kantorach od 3.98 do 4.0

    to niby gdzie tu przewaga kantorow?

  • 14. Data: 2005-03-02 17:25:55
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > w NBP euro jest po 3.91
    > w kantorach od 3.98 do 4.0

    > to niby gdzie tu przewaga kantorow?

    Nie uwaględniasz pewnego przesunięcia w czasie . Podana stawka NBP jest z
    28.02 . Natomiast podejrzewam że kursy kantorowe są aktualizowane mniej
    więcej na biężaco i po wczorajaszych wypowiedziach Belki złotówka nieco
    osłabła. Sprawdź sobie na którymś z portali cenę rynkową waluty do tego
    dodaj tak z 3,4 grosze i dostaniesz cenę sprzedaży w dobrym kantorze

    pozd
    as

  • 15. Data: 2005-03-02 18:39:39
    Od: "Mr.Jack" <m...@c...pl>

    > Nie uwaględniasz pewnego przesunięcia w czasie . Podana stawka NBP jest z
    > 28.02 . Natomiast podejrzewam że kursy kantorowe są aktualizowane mniej

    nie, byla z 02.03, natomiast patrzylem na stawke NBP, a przeciez
    bezposrednio w NBP nie kupie.. ? W pko wychodzi 4 zl... :/

    Jaki jest najlepszy kantor w Warszawie?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org

  • 16. Data: 2005-03-02 18:45:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 2 Mar 2005 11:22:08 +0100, "Netgate"
    <n...@A...gazeta.pl> wrote:

    >Banki mają większe widełki kursów walut niż kantory, dlatego lepiej kupować
    >w kantorach.
    Kantor bedzie zbieral te kwote przez 2-3 dni a w banku dostac moze od
    reki. Po 2-3 dniach kurs bedzie inny i moze sie okazac ze oczekiwanie
    w kantorze bylo nieoplacalne :)

    >Jeżeli w kantorze to omijaj z daleka takie najbardziej oczywiste miejsca jak
    >lotniska i przejścia graniczne - zawsze najmniej korzystne kursy.
    Sprzeciw do slowa "zawsze". Najkorzystniejszy kurs koron slowackich
    widzialem w 2002 r. na przejsciu granicznym :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 17. Data: 2005-03-02 18:46:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 2 Mar 2005 16:50:13 +0100, "Mr.Jack - Motocykl.org"
    <m...@P...org> wrote:

    >A nie bardzo chce oprozniac 3 bankomaty, bo im zdecydowanie
    >nie ufam. Jedynym w tej chwili dla mnie wyjsciem jest wyplacic kase w innym
    >banku, tylko nie jestem w stanie dojsc gdzie jaka prowizje zaplace...
    Tansze moze byc zalozenie konta w innym banku, przelew, wyplata karta
    tego innego banku i likwidacja konta.

    WAM

  • 18. Data: 2005-03-02 19:22:56
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    > Teoretycznie moglbym jeszcze zalozyc sobie konto w Inteligo... Ale to
    > potrwa.
    >
    > --
    Prowizja za wypłatę z karty debetowej w innym banku krajowym wynosi 5 zł
    niezależnie od kwoty (tak jak w obcym bankomacie), natomiast z karty
    kredytowej 3% (min 5 zł), czyli zdecydowanie należy wypłacać z debetówki.

  • 19. Data: 2005-03-02 20:29:13
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Kantor bedzie zbieral te kwote przez 2-3 dni
    3300euro? to chyba na jakimś rasowym zadupiu ?;-)

    > a w banku dostac moze od reki.
    Tak? a w multi już od 500euro trzeba wcześniej awizować

    > Po 2-3 dniach kurs bedzie inny i moze sie okazac
    > ze oczekiwanie w kantorze bylo nieoplacalne :)
    Równie dobrze może się okazać zupełnie odwrotnie :)
    Choć akurat dziś możesz mieć nieco racji,
    bo może się okazać że najlepszy kurs to był dokładnie wczoraj ;)

  • 20. Data: 2005-03-02 21:42:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Mr.Jack"
    > Jaki jest najlepszy kantor w Warszawie?

    no i widzisz - mowilem ze zostaje ci kanor :-)
    jak ja korzystam, to najczesciej z kantoru w Hotelu Warszawa na Placu
    Powstańców (naprzeciw NBP) - kilka razy sprawdzalem i mial korzystne
    ceny
    *** blad ***