  • 1. Data: 2005-03-01 16:46:18
    Temat: mbank - droższe przlewy 1PLN
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    Czy ktoś już ma potwierdznie od kiedy?

    Pozdr

    Jurek Klonowki

  • 2. Data: 2005-03-01 16:56:13
    Temat: Re: mbank - droższe przlewy 1PLN
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    klon napisał(a):
    > Czy ktoś już ma potwierdznie od kiedy?

    A Ty to niby skąd "wiesz"?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-03-01 17:32:29
    Od: Andriej Uljanow <a...@p...fm>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > A Ty to niby skąd "wiesz"?

    W pracy mu ktoś powiedział, ale nie pamięta kto, bo u nich w PKO BP to
    strasznie dużo osób pracuje ;)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    ----------------
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 4. Data: 2005-03-01 17:38:31
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    > W pracy mu ktoś powiedział, ale nie pamięta kto, bo u nich w PKO BP to
    > strasznie dużo osób pracuje ;)

    To że tam pracuje nie ma żadnego znaczenia. O droższych przlewach
    powiedzieli na konf pras

    klon

  • 5. Data: 2005-03-01 18:03:18
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    klon napisał(a):

    > To że tam pracuje nie ma żadnego znaczenia. O droższych przlewach
    > powiedzieli na konf pras

    Czyżby znowu chodziło o to:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gielda/1,49583,2553602.h
    tml
    ??

  • 6. Data: 2005-03-01 18:05:53
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Czyżby znowu chodziło o to:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gielda/1,49583,2553602.h
    tml
    > ??

    W Biurze Prasowym mBanku (
    http://mbank.netpr.pl/PressOffice/PressReleaseList.2
    88.po?prev=0 )
    też nic nie widzę...

  • 7. Data: 2005-03-01 18:22:17
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    myslal indyk o niedzieli.....................

    jak bedzie tak bedzie.

  • 8. Data: 2005-03-01 18:31:26
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Czy ktoś już ma potwierdznie od kiedy?

    od dnia kiedy nie będe miał już tam konta .... ;]

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 9. Data: 2005-03-01 19:02:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klon" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś już ma potwierdznie od kiedy?
    To praktycznie max. cena za przelewy w marmurkach z dostepem przez net.
    Przysylaja durne reklamy emaxa 5,3%, ale OKO ING 5,25% jest lepsze bo 1
    przelew na mies. mam bezplatny a w mBanku NIE!!! Takie madrale pracuja w
    mBanku a nie widza konkurencji i jej oferty, chociaz od tej konkurencji
    zmalpowali ten typ konta. Jak sie malpuje to trzeba to robic dokladnie.
    Juz dawno to konto w mBanku przestalo byc moim kontem do rozliczen, skoro u
    konkurencji przelewy mam za darmo. Dlatego moga sobie wprowadzac 1zl czy
    wiecej. Dopoki nie ma za nie oplaty za prowadzenie to czasami sie przydaje
    do zaplacenia mTransferem, itp, ale nie do trzymania kasy i wykonywania
    platnosci.

  • 10. Data: 2005-03-01 19:13:10
    Temat: Re: mbank - Trollom mowimy nie!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    klon <k...@h...pl> wrote:
    > To że tam pracuje nie ma żadnego znaczenia. O droższych przlewach
    > powiedzieli na konf pras

    Ktorej? ;) Zadnej ostatnio nie bylo - a na tej ktorej pamietam, ze byla
    ostatnia niec takiego nie mowili.
    Ciekaw jestem czy to zaplanowana robota, zeby te ploty rozpuszczac tutaj co
    jakis czas? ;)
    Reasumujac - nie trolluj - bo jak widze w googlu to twoj "dziewiczy" wystep
    na usenecie...