eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego › Re: [mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego
  • Data: 2015-05-20 19:57:35
    Temat: Re: [mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 4t25mqfryxme$....@4...net
    >>> http://www.epoznan.pl/news-news-19228-Matura_matemat
    yka_obowiazkowa_po_25_latach_przerwy
    >Raczej Ty nie umiesz. Zadałem pytanie:

    A w linku odpowiedz :-)

    fesor-handke-o-nowej-maturze
    >Wybacz, ale i tego nie chcę czytać. :)
    >Wolałbym krótkie streszczenie. :)

    Len :-)

    "Pani Łybacka przede wszystkim zablokowała wprowadzenie nowej matury,
    a następnie - gdy okazało się, że jej decyzję zakwestionowali
    prawnicy -
    zrobiła ją opcjonalną. I tylko raz, w 2002 r., 10 proc. młodych ludzi
    zdawało
    maturę, do której się przyznaję. Potem nastąpiły w niej zmiany, które
    pierwotny projekt wypaczyły.

    W mojej maturze były trzy przedmioty obowiązkowe: język polski, język
    obcy i matematyka.
    Potem można było sobie wybrać jeden lub więcej nadobowiązkowych.
    Tymczasem matematykę zlikwidowano, zastępując ją przedmiotem do
    wyboru. "

    kusze_i_zobacz_odpowiedzi,112897.html
    >BTW -- większość z zadań rozwiązywać można w czasie paru sekund.
    >Ciekawe, ile czasu jest na rozwiązanie wszystkich zadań.

    pare godzin chyba ... wiecej niz 2.

    >Najbardziej czasochłonne jest ,,wczytanie'' zadania do ,,głowy''. :)

    A zaliczyc musisz cos 1/3 czy 40% ...

    > Tego nie trzeba liczyc, to w duszy gra :-)
    >Aha. :) W duszy gra. :) Intuicyjnie pisali? ;)
    >Trzeba mieć tęgi łab (tak zwany) aby napisać poemat
    >trzynastozgłoskowcem.

    Mysle, ze nie liczyli kazdej linijki ..

    >Pamiętam fragment wypowiedzi Jacka Kaczmarskiego.[...]
    >Z innej jego wypowiedzi wiem, że dążył do minimaxu ;) -- takiego
    >pisania,
    >w którym nie można usunąć żadnego słowa bez usuwania treści. :)
    >Wszystko rzecz jasna językiem poezji, nie prozaicznym. ;)

    A czemu nie proza ? Przyda sie do pisania regulaminow, np bankowych
    :-)

    >I chce startować na studia w Polsce?

    Takie jego niezbywalne unijne prawo.

    Przeciez nie na polonistyke ... choc w zasadzie czemu nie, polonistyke
    dla obcokrajowcow chyba mamy.

    >Poza tym... Jak Polacy uczeni są w polskich szkołach o Szekspirach
    >(ponoć trzęsigruszach bądź trzęsidzidach -- od czego zależy chamstwo
    >bądź
    >szlachectwo) tak inni są uczeni o Mickiewiczach...

    No coz - o najslynniejszych byc moze, o wszystkich slawnych we
    wsystkich krajach niepodobna.
    No i pomysl ile dziel Szekspira czy Byrona musiales przeczytac, bo
    lektura obowiazkowa ?
    To oni nawet mniej o Mickiewiczu wiedza ...

    P.S. nie 13-zgloskowiec, a tez do rymu
    http://www.antoranz.net/BIBLIOTEKA/PT051225/PanTad-e
    ng/PT-Start.htm

    >Policjant nie pokaże wyniku alkomatu? :)
    >Mi zawsze pokazywał. I w TV widzę, że zawsze pokazuje. :)

    Alkomat to pewnie pokaze, ale jak podejrzanego zlodzieja przesluchuje,
    to mu nie kladzie akt przed nosem.

    >Nic nie pojmuję. Krzywe ,,płaszczyzny'' to codzienność.
    >Płaskie płaszczyzny to ewenement. Idealnie płaskich -- nie ma.

    Najpierw zanegowano jeden z "rzeczywistych" postulatow Euklidesa, a
    potem sie okazalo, ze to ma sens.
    Pogietej przestrzenii 3D nie znasz, a tez ja mozna analizowac itp.

    Wiec jak sam przyznajesz - matematyka wcale nie jest juz tak
    przywiazana do "rzeczywistego" swiata.

    J.