eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego › Re: [mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego
  • Data: 2015-05-29 00:24:06
    Temat: Re: [mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 555a006d$0$27515$6...@n...neostrada.pl

    względu na precedensowy charakter tego sporu. Może
    dwója dla pełnomocnika powodów, że nie wymógł tego

    > Sad jest nieglupi, i nie orzeka co do istoty, jesli nie musi :-)

    IMO MarkowiZ chodziło o to, że jednak jest. ;)
    Co więcej -- MarkaZ pamiętam jako kogoś, kto
    nie wierzy ,,zbyt głęboko'' w mądrość sądów.

    "MarekZ" jogl65$h6q$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Uff, ja jestem w takim razie spokojny. Siedziba Internetu jak wiadomo
    > znajduje się w Warszawie.

    > http://tech.wp.pl/kat,1009659,title,Druga-strona-mon
    itora-Wiemy-gdzie-jest-siedziba-internetu,wid,144082
    29,wiadomosc.html

    się sam uporać na podstawie wyłącznie dokumentów,

    > No ba, glosuj na Kukiza/Dude, to moze wejdzie ustawa o referendach, i bedzie mozna
    wpisac w ustawe ze "SN nie moze odmowci wydania
    > orzeczenia".
    > Bo na razie to mu sie zdarza :-)
    > Chac watpie aby sie udalo proponowany milion podpisow w takiej sprawie zebrac :-)

    Można głosować.
    Rzekomo niegłupi sąd zauważy, że niby musi wydać
    orzeczenie, ale niekoniecznie musi w skończonym czasie. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'