eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego › Re: [mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [mbank] SN uwzględnił kasację, sprawa wraca do Sądu Apelacyjnego
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 19 May 2015 08:32:07 +0200

    Dnia Tue, 19 May 2015 03:53:45 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 5559d92e$0$2193$6...@n...neostrada.pl
    > Od kiedy nie była i od kiedy znów jest?

    http://www.epoznan.pl/news-news-19228-Matura_matemat
    yka_obowiazkowa_po_25_latach_przerwy
    Od 1983 ... ale o ile pamietam, to z ta data cos jest nie tak - wydaje
    mi sie ze wtedy byla jeszcze obowiazkowa.

    kusze_i_zobacz_odpowiedzi,112897.html
    > Wskaż rysunek, na którym przedstawiono przedział,
    > będący zbiorem wszystkich rozwiązań
    > nierówności -4<=x-1<=4 .
    > Przypominają się badania IQ w Idiokracji. :)

    Ale przyznasz, ze to dobre zadanie na logike :-)

    > Matematyków, którzy by potrafili ,,operować'' procentami? ;)

    Takich, co nie mieli 5 z polskiego :-)

    Swoja droga ciekaw jestem jak to teraz jest z ta miedzynarodowa matura
    - polski niepotrzebny ?

    A dalej, w Unii zyjemy, nie mozna wykluczyc ze jakis obcokrajowiec sie
    z dzieckiem przeniesie do Polski, i to dziecko zechce na prawo ... a
    dziecko moze miec 17-18 lat ...

    tudiow/20152016/prawo-stacjonarne-jednolite_magister
    skie

    > Bo i po co? ;)

    No w zasadzie tak - tu trzeba byc bieglym w ustawach , tam obecnie
    "dla dochodow wymienionych w art 30b pkt 7, za wyjatkiem art 25. pkt
    3, ust a, b, e ..."

    > Nieźle. :)

    > Bardzo ciekawe jest badanie saturacji (nagazowania; Ty raczej znasz
    > saturatory uliczne, więc terminologia fachowa ;) jest Ci znana jako
    > terminologia uliczna -- jak i mnie) mojej krwii. :) Najpierw pani
    > biegły trzyma mnie około godziny na pogawedce, następnie badając
    > mnie stetoskopem, każze mi głeboko oddychać. :) Po tym głęgokim
    > oddychaniu zakłada mi pulsoksymetr mniej więcej taki jak ten:
    >
    > http://www.quirumed.com/pl/pulsoksymetr-palcowy-z-kr
    zywa-i-alarmem.html?currency=PLN&gclid=CjwKEAjwm-aqB
    RD39YPqhbzthzYSJACFj-AtpZm-Rh9bnPzEeFOpJupWbPYC32TEe
    M2BlIR9HMtMJhoC3p_w_wcB

    > na palec tak, abym nie mógł zobaczyć wyświetlacza i nie pokazuje mi wyniku. :)
    > Taki człowiek jest lekarzem, biegłym sądowym...

    Policja czy prokurator, jak cie beda przesluchiwac, to tez ci nie
    powiedza co tam w aktach maja, a czego nie :-)

    > Ależ nie o aksjomaty mi chodzi.

    A mnie o to spetanie prawami czerpanymi ze swiata rzeczywistego.
    To sie skonczylo, teraz mozna te prawa okreslac inaczej.
    Patrz np geometrie nieeuklidesowe.

    > Wracając do ww. 90 minut -- czy w rzeczywistości potrzebujemy
    > mnożenia macierzystego ;) nieskończenieelementowego? ;) Ale
    > czy dla matematyka świat musi być jakoś ,,policzalny''? ;)
    > (jakoś musi, ale nieskończoność nie oznacza jeszcze niepoliczlności)

    Matematycy podzielili nieskonczonosc na czworo ... nie, na
    nieskonczonosc. Sa policzalne, niepoliczalne, w kazdym zbiorze
    jest aksjomat wyboru, albo nie. Sa pojecia konstruowalne i
    niekonstruowalne ...

    J.