  • 21. Data: 2002-09-25 11:22:30
    Temat: Re: [mbank] No tak...
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    MariuszJ wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w

    > Nieprawda - odnowienie pierwszej karty kosztuje 10/20 PLN
    > Pozdrawiam

    Istotnie, przepraszam za wprowadzenie w błąd. Wynika to dopiero ze
    "szczegółowej" TOiP w pdf'ie
    http://lukas.com.pl/download/toip.pdf

    10PLN w trybie normalnym za odnowienie karty na 2 lata

  • 22. Data: 2002-09-25 11:50:17
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety. Karty będą potrzebne i to dwie. Ech, co mbankowi szkodzi
    > pozwolić mieć więcej niż jedno eKonto? Software lewy czy decyzja
    > marketingowa?

    Podobno wprowadzono opłaty do VE eMAX, aby zlikwidowac "martwe" karty, wiec
    nie beda wprowadzać drugiego eKONTA, coby ludzie nie otwierali 2 kont,
    zamawiali 2xVE i potem jedna trzymali w klaserze ;-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2002-09-25 15:49:58
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Malgorzata Lewicka znowu nadaje:

    > Niestety. Karty będą potrzebne i to dwie. Ech, co mbankowi szkodzi
    > pozwolić mieć więcej niż jedno eKonto? Software lewy czy decyzja
    > marketingowa?

    Niedomyślenie. Opłaty za karty do eMaxa wprowadzili żeby pozbyć się pustych
    kart - zresztą pasuje to do koncepcji eMaxa jako konta lokacyjnego. Ekont
    nie pozwalają mieć wielu, żeby nie mnożyc ich ponad miarę, przy łatwości
    otwarcia zaraz by się znaleźli tacy co by chcieli mieć po 7 i na jednym
    pieniążki na chlebek, na drugim na masełko... Natomiast twój przypadek,
    czyli konto prywatne i konto wspólne - podejrzewam że nikomu nie przyszedł
    do głowy. Co im uświadom.
    Lukasa polecam, przy ograniczeniu funkcjonalności do definiowania przelewów
    tylko w oddziale e-konto może być bezkosztowe.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 24. Data: 2002-09-27 14:59:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 08:26:29 +0000 (UTC)),
    Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> był(a) napisał(a):

    > Właśnie do mnie dotarło, dlaczego mBank wprowadził opłaty
    >za kartę do eMaxa. Otóż eKonto można mieć jedno, prawda?
    >Zatem potrzebny ci inny rachunek, na przykład wspólny - bierz eMaxa
    >i płać albo do widzenia.

    Moment -- możesz mieć wspólne eKonto, a prywatne eMaxy...

    >No cóż, ja wybieram tę drugą opcję, są jeszcze
    >inne banki.

    Gorsze.

    > Czy zechciałby mi ktoś w takim razie polecić dobry bank do
    >prowadzenia konta wspólnego dla dwóch osób z możliwie najniższą
    >liczbą opłat i interfejsem WWW?

    mBank

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 25. Data: 2002-09-27 16:08:17
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Tristan Alder:
    > Moment -- możesz mieć wspólne eKonto, a prywatne eMaxy...

    A zauważyłeś, że karty do nich są płatne i że nie mają odpowiedniej
    funkcjonalności?

    > Gorsze.

    Zapewne. mBank jednak nie może mi dać tego, czego potrzebuję.

    Inny bank. Inny. Nie ten.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 26. Data: 2002-09-30 10:23:08
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 27 Sep 2002 16:08:17 +0000 (UTC)),

    > A zauważyłeś, że karty do nich są płatne i że nie mają odpowiedniej
    >funkcjonalności?

    Odpowiednią mają... Odpowiednią do tego, żeby służyć do gromadzenia
    pieniędzy i przyjmowania przelewów. Zakładam, że konto wspólne ma
    służyć do regulowania płatności i do dokonywania zakupów itp. a konto
    eMax do gromadzenia własnych oszczędności czy też do otrzymywania nań
    pensji. Zawsze możesz sobie przelewać kasę w ilości potrzebnej na
    ekonto...

    > Zapewne. mBank jednak nie może mi dać tego, czego potrzebuję.

    Może tylko kwestia właściwego podejścia? Opisz dokładnie jaki profil
    użytkowania chcesz wsobie wypracować, a może uda sie ustawić podeń
    sposób działania i rozłożenia własności rachunków.

    Bo widzisz, masz coś więcej niż w innych bankach, a płaczesz. Jak
    będziesz mieć konto wspólne w innym banku i prywatane nawet w tymże
    samym, to nie jestem przekonany czy przelewy, nawet jeśli darmowe jak
    w Lukasie, będą OnLine...

    > Inny bank. Inny. Nie ten.

    No to dowolny inny. Lukas, LGNet (nie wiem czy LG ma wspólne),
    Inteligo... Tylko wszystkie są gorsze w innym zakresie. Jeśli wiec
    chcesz rozeznać uczciwie własny profil, to opisz jakie masz wymagania,
    a moze mBank jednak jest najwłaściwszy.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 27. Data: 2002-09-30 10:24:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 10:55:04 +0000 (UTC)),
    Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> był(a) napisał(a):

    >Tako rzecze Wilczek:
    > Niestety. Karty będą potrzebne i to dwie.

    No to właśnie do ekonta takie dostaniesz. A prywatne eMaxy traktuj
    jako sposób na oszczędzanie.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 28. Data: 2002-10-01 08:41:41
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]

    Hello Saddie!

    Szkoda, że mieszkasz tak daleko od Śląska, bo ING BSK mógłby Ci zaoferować
    ROR wspólny, OKO osobne, karty przepłacone.

    Ale ma zapewne dla Ciebie wiele innych wad.
    Za takie niestandardowe wymagania banki każą sobie płacić.

  • 29. Data: 2002-10-01 09:01:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Janek wrote:
    > zaoferować ROR wspólny, OKO osobne, karty przepłacone.
    >
    > Ale ma zapewne dla Ciebie wiele innych wad.

    przepłacone karty to też spora wada ;)