  • 1. Data: 2004-01-20 00:24:40
    Temat: [mbank] Naliczanie odsetek.
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    Czy naliczanie odsetek w mBanku wyglada podobnie jak np w Inteligo? To
    znaczy czy odsetki naliczane sa "codzinnie" czy tez raz w miesiacu tylko
    (ewentualnie jeszcze inaczej)?

    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2004-01-20 07:47:31
    Temat: Re: [mbank] Naliczanie odsetek.
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "michał" <S...@g...pl> napisała:

    > Czy naliczanie odsetek w mBanku wyglada podobnie jak np w Inteligo? To
    > znaczy czy odsetki naliczane sa "codzinnie" czy tez raz w miesiacu tylko
    > (ewentualnie jeszcze inaczej)?

    Raz w miesiącu - na koniec miesiąca

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-01-20 08:12:44
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    gornik wrote:

    > Raz w miesiącu - na koniec miesiąca

    Czyli tak samo jak w Inteligo.

  • 4. Data: 2004-01-20 08:16:48
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    gornik wrote:

    > Raz w miesiącu - na koniec miesiąca

    Tzn. na koniec miesiąca są dopisywane do rachunku, ale naliczne są
    każdego dnia.

  • 5. Data: 2004-01-20 08:24:08
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn. na koniec miesiąca są dopisywane do rachunku, ale naliczne są
    > każdego dnia.
    chyba jestem wyjatkiem i na mnie system mbanku sie sypnal...
    od wrzesnia mialem niezmienne saldo w mbanku, odsetki ladnie naliczane, lecz
    ostatnie naliczenie mialem na koniec pazdziernika,
    ani na koniec listopada, ani na koniec grudnia takowego naliczenia nie
    mam...
    jeszcze nie reklamowalem, ale od razu ucieklem z cala kasa do lukasa

  • 6. Data: 2004-01-20 08:52:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze nie reklamowalem, ale od razu ucieklem z cala kasa do lukasa

    Hmmm...
    Dziwny jest ten świat...
    :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-01-20 08:57:41
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    buiog2$6s2$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
> [...]
    > mam...
    > jeszcze nie reklamowalem, ale od razu ucieklem z cala kasa do lukasa

    A na pewno patrzyles do historii wlasciwego rachunku?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-01-20 09:14:23
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > buiog2$6s2$...@n...onet.pl,
    > A na pewno patrzyles do historii wlasciwego rachunku?

    rozweseliles mnie...
    doceniaj troche innych,
    w mbanku mam tylko jeden rachunek na ktorym byly jakiekolwiek operacje

    pomiedzy naliczeniem odsetek w pazdzierniku a 17.01.2004 nie bylo zadnych
    operacji...ani naliczenia odsetek w listopadzie , gudniu, ani wplat ani
    wyplat
    czy wyrazilem sie juz jasniej i wiarygodnie???

  • 9. Data: 2004-01-20 09:21:48
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    buire9$sp2$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:buiqih$ve2$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    > rozweseliles mnie...
    > doceniaj troche innych,

    Wybacz, ale z Twojego pierwotnego pytania wynika, ze nie jestes ekspertem -
    usiluje Ci pomoc. To ze nie naliczyly sie odsetki jest wysoce
    nieprawdopodobne, wiec nalezy poderzewac blad ludzki, czyli Twoj.

    > w mbanku mam tylko jeden rachunek na ktorym byly jakiekolwiek operacje

    Jesli masz inne rachunki, na ktorych nie bylo operacji, to moze podgladasz
    historie ktoregos z tych innych rachunkow. Np. pokazuje Ci sie stara ramka w
    przegladarce.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-01-20 10:09:29
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Wybacz, ale z Twojego pierwotnego pytania wynika, ze nie jestes
    ekspertem -

    wow, ja nie zadalem pytania tylko informacje, ze jednak system mbanku ma
    luki

    > usiluje Ci pomoc. To ze nie naliczyly sie odsetki jest wysoce
    > nieprawdopodobne, wiec nalezy poderzewac blad ludzki, czyli Twoj.

    a jednak... to nie moj blad :)
    wystapil dwa razy na moim rachunku i do dla mnie jest wystarczajacy minus