  • 1. Data: 2004-01-13 18:25:10
    Temat: [mbank] Fundusze i czas realizacji zleceń (sprzedaż/konwersja).
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Jak to jest z funduszami zarządzanymi przez Supermarket mbanku ?

    Czy sprzedaż i konwersja trwają tyle samo, czy może konwersja
    przebiega szybciej ?

    Jakie macie z tym doświadczenia ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-01-13 18:42:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > Jakie macie z tym doświadczenia ?

    konwersja jest znacznie szybsza (zlecenie wieczorem np w poniedzialek -
    wykonanie z data wtorkowa - w srode mam widoczne) (SEB)

  • 3. Data: 2004-01-13 19:40:30
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 13 Jan 2004 19:42:03 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >konwersja jest znacznie szybsza (zlecenie wieczorem np w poniedzialek -
    >wykonanie z data wtorkowa - w srode mam widoczne) (SEB)

    A jak w przypadku Citi, CA-IB lub Skarbca ? Też szybciej ? Czy zależy
    to od funduszu ?

    pzdr,
    Dentarg

  • 4. Data: 2004-01-13 19:42:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > A jak w przypadku Citi, CA-IB lub Skarbca ? Też szybciej ? Czy zależy
    > to od funduszu ?

    Citi sprawdze jutro ;) Reszta nie wiem - pewnie na forum beda wiedzieli.
    ale konwersja powinna byc szybciej.
    P.S. me dumny z siebie, bo zarobil wlasnie (w cholere sprzedal) 9,12% (na
    czysto) na akcjach :) Szkoda, ze taka to sobie kwota byla... Yhhhhh. Jak mi
    sie te wszystkie ksiazki/gazety nie zwroca za pare lat to chyba pojade owce
    pasc i tyle... ;)

  • 5. Data: 2004-01-13 19:50:45
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    > A jak w przypadku Citi, CA-IB lub Skarbca ? Też szybciej ? Czy zależy
    > to od funduszu ?

    Umorzenie CAIB trwalo dokladnie tyle ile podali w
    tabelce.

    Piotr Wójtowicz

  • 6. Data: 2004-01-13 19:56:08
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    napisał w wiadomości news:bu1hr0$dq5$1@news.onet.pl...

    > Jak mi
    > sie te wszystkie ksiazki/gazety nie zwroca za pare lat to chyba pojade
    owce
    > pasc i tyle... ;)

    Byly prezes Optimusa juz doszedl, ze lepiej pasc owce niz
    zajmowac sie 'powaznym biznesem'.
    Z dawniejszych czasow (lata 80) pamietam, ze jeden z lepszych
    polskich konstruktoworw komputerow zajmowal sie
    hodowla swin. Takze tradycje hodowlane sa;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2004-01-13 19:58:29
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu1e85$d16$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > konwersja jest znacznie szybsza

    niekoniecznie

    > (zlecenie wieczorem np w poniedzialek
    > - wykonanie z data wtorkowa - w srode mam widoczne) (SEB)

    Czyli dokladnie tak samo jak odkupienie...

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-01-13 20:50:28
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    <m...@p...pl> wrote:

    >konwersja jest znacznie szybsza (zlecenie wieczorem np w poniedzialek -
    >wykonanie z data wtorkowa - w srode mam widoczne) (SEB)

    Czy to wieczorem oznacza taką porę, że zlecenie automatycznie
    przyjmuje datę z następnego dnia ? Czy idzie do realizacji w dniu
    zlecenia (tutaj w poniedziałek) ? Bo jeśli to drugie to znaczy, że
    taka sama prędkość jak odkupienie, a jeśli to pierwsze to znaczy, że
    dzień szybciej :))

    pzdr,
    Dentarg

  • 9. Data: 2004-01-13 20:58:05
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    7...@4...com,
    Dentarg <d...@i...com>:

> [...]
    > zlecenia (tutaj w poniedziałek) ? Bo jeśli to drugie to znaczy, że
    > taka sama prędkość jak odkupienie, a jeśli to pierwsze to znaczy, że

    Tak jak pisalem, idzie dokladnie tak samo szybko. Zlecenie konwersji lub
    odkupienia SEB (z wyjatkiem SEB4 oczywiscie) zlozone do 7:00 ma wycene z
    tego samego dnia.

    Co do daty zlecenia, nie ma tu jasnosci po listopadowym wdrozeniu.
    Przy zlecaniu po 15:30 pojawia sie ostrzezenie sugerujace, ze data zlecenia
    bedzie jutrzejsza, jednak w serwisie transakcyjnym widoczne jest tak, jakby
    data byla jednak z poprzedniego dnia.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-01-13 21:42:36
    Od: "Jacek Piotrowski" <j...@u...interia.pl>

    Użytkownik "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Umorzenie CAIB trwalo dokladnie tyle ile podali w
    > tabelce.

    8.01. (czwartek) ok. 8:00 zlożyłem zlecenie przez supermarket na zakup
    jednostek CIAB Akcji. Zgodnie z tabelą, zlecenia złożone do 10:00 miały być
    realizowane w piatek, a w rzeczywistosci zakupu dokonano wg kursu z 12.01.
    (dobrze, bo byl nizszy niz w piatek).
    Pozdrawiam
    Jacek