eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Fundusze i czas realizacji zleceń (sprzedaż/konwersja). › Re: [mbank] Fundusze i czas realizacji zleceń (sprzedaż/konwersja).
    From: "RobertS" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] Fundusze i czas realizacji zleceń (sprzedaż/konwersja).
    Date: Tue, 13 Jan 2004 21:58:05 +0100

    7...@4...com,
    Dentarg <d...@i...com>:

    > Czy to wieczorem oznacza taką porę, że zlecenie automatycznie
    > przyjmuje datę z następnego dnia ? Czy idzie do realizacji w dniu
    > zlecenia (tutaj w poniedziałek) ? Bo jeśli to drugie to znaczy, że
    > taka sama prędkość jak odkupienie, a jeśli to pierwsze to znaczy, że
    > dzień szybciej :))

    Tak jak pisalem, idzie dokladnie tak samo szybko. Zlecenie konwersji lub
    odkupienia SEB (z wyjatkiem SEB4 oczywiscie) zlozone do 7:00 ma wycene z
    tego samego dnia.

    Co do daty zlecenia, nie ma tu jasnosci po listopadowym wdrozeniu.
    Przy zlecaniu po 15:30 pojawia sie ostrzezenie sugerujace, ze data zlecenia
    bedzie jutrzejsza, jednak w serwisie transakcyjnym widoczne jest tak, jakby
    data byla jednak z poprzedniego dnia.

    --
    Robert