  • 1. Data: 2004-01-13 17:07:41
    Temat: [mBank] OFE Skarbiec Emerytura w mBanku
    Od: "mISZA" <v...@i...xx>

    Już dziś możesz na naszych stronach zapisać się do OFE (Otwarty Fundusz
    Emerytalny) SKARBIEC EMERYTURA, a w najbliższych miesiącach mBank, jako
    pierwszy w Polsce, umożliwi Ci stały wgląd do rachunku emerytalnego w
    serwisie transakcyjnym!

    http://www.mbank.com.pl/oferta/ofe/index.html

  • 2. Data: 2004-01-13 21:26:16
    Temat: Re: [mBank] OFE Skarbiec Emerytura w mBanku
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    mISZA wrote:
> [...]
    > Emerytalny) SKARBIEC EMERYTURA, a w najbliższych miesiącach mBank, jako
    > pierwszy w Polsce, umożliwi Ci stały wgląd do rachunku emerytalnego w

    jeszcze zeby to jakis porzadny OFE byl..zreszta zaden za 30 lat nie
    bedzie pozadny (cholera i mam dylemat czy rz czy z)

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie