  • 11. Data: 2002-07-18 19:12:12
    Temat: Re: mbank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > oj, jest.

    taaaaak??? A jaki??? :)

  • 12. Data: 2002-07-18 19:30:45
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał:
    > "AMRA" <a...@a...com> wrote ...
    >
    > nie powiem bo musialbym moje zasady zlamac.

    ROTFL!!!
    Oj, szkoda mi cie... :)))

  • 13. Data: 2002-07-18 19:36:01
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał:

    > albo zamilcz!

    R O T F L !!!
    Jestes bardziej godny pożałowania niż mi się
    wcześniej wydawało :)))

    > dla ulatwienia podam, ze uzywam(lem) bankow internetowych w kilku krajach,
    > nie tylko w Polsce.

    Ale jesteś dumny, co? ;-DDD

  • 14. Data: 2002-07-18 21:57:40
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    > oj, jest.
    Może owszem być jesli ma kilku klientów. A on-line, o którym mówisz jest
    lekko fikcyjny. Każdy bank musi co dziennie zamykać księgi, co oznacza
    odłączenie systemu bankowego od świata na minimum kilkadziesiąt minut (dla
    banku z dużą ilością klientów). W tym czasie operacje bankowe wykonywane
    przez klientów są po prostu ustawiane w kolejce przez middleware i
    księgowane dopiero po podłączeniu głównego systremu bankowego - no chyba że
    któryś z banków chodzi na komputerach Pentagonu, to może wtedy jest 100%
    online.

    OMS Diver

  • 15. Data: 2002-07-19 08:04:39
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    MK napisał(a):

    > Jak 24 to tylko Telepekao24 ;).

    Jeszcze jest KB24 ;)

    --
    Faraon

    Ja jestem pasazerem / wyrywam derme z siedzen
    jade z niewielkim pieskiem / na miejscu matki z dzieckiem

  • 16. Data: 2002-07-19 09:02:18
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Faraon wrote:

    > Jeszcze jest KB24 ;)