  • 1. Data: 2002-07-18 06:28:35
    Temat: + dla mBanku
    Od: "michalsz" <m...@l...com.pl>

    Wczoraj miałem problem - bankomat nie wydal mi pieniedzy, ale oddal karte.
    Drugi bankomat stwierdzil, ze wyczerpalem jyz limit wyplat na ten dzien
    (chcialem wyplacic 1000 zl). Sprawdzilem przez WAP, ze odliczono mi 1000 zl
    z dostepnych srodkow. Zadzwonilem na mLinie i mowie jak jest, ze bardzo duzy
    problem, bo pieniadze potrzebuje za dwie godziny.
    Po dwoch godzinach zadzwonil pan z banku i powiedzial, ze sprawa wyjasniona
    i moge pobrac pieniadze.
    Szczeze mowiac nie spodziewalem sie, ze tak szybko sprawe wyjasnia (choc
    zapewne tak wlasnie powinno byc).

    Michal

  • 2. Data: 2002-07-18 06:49:52
    Temat: Re: + dla mBanku
    Od: "michalsz" <m...@l...com.pl>

    > Zgadza się, tu mBank plusuje, ale część tych problemów z wypłatami leży
    > pewnie po stronie mBnaku i stąd są tacy mili :-))

    W tym wypadku byl podobno problem z utrata polaczenia miedzy bankomatem a
    "Centrala" w trakcie dokonywania operacji.

  • 3. Data: 2002-07-18 06:51:39
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michalsz" <m...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Zgadza się, tu mBank plusuje, ale część tych problemów z wypłatami leży
    pewnie po stronie mBnaku i stąd są tacy mili :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-07-18 07:21:10
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    ze bardzo duzy
    problem, bo pieniadze potrzebuje za dwie godziny.

    Po dwoch godzinach zadzwonil pan z banku i powiedzial.....

    czemu wiec dajesz + mbankowi
    jakby pan zadzwonil po godzinie, to jeszcze moglbys wydac,
    ...no chyba ze mbank uchronil cię przed jakims niepotrzebnym wydatkiem :-)

  • 5. Data: 2002-07-18 12:22:13
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "michalsz" <m...@l...com.pl> napisał w wiadomości
    > Szczeze mowiac nie spodziewalem sie, ze tak szybko sprawe wyjasnia (choc
    > zapewne tak wlasnie powinno byc).

    NO to ja sie doloze z dwoma plusami ++ :)
    Pierwszy + za to ze ksiegowosc mBanku na moje pytanie telefoniczne przyslala
    mi dokladne rozpisanie wyliczenia odsetek od lokaty eMax i dokladne
    wyliczenie podatku od lokowanej kwoty. Przyslali zarowno na email jak i
    listownie.

    Drugi + za to ze w jeden dzien po moim telefonie sprawdzili zablokowana
    transakcje na karcie i wyjasnili mi dokladnie co robic dalej dzwoniac do
    mnie na komorke.

    POzdrawiam
    Wall
    P.S. Minusow na razie z obsluga mlinii nie mam :)