  • 1. Data: 2002-07-18 06:48:21
    Temat: Re: mbank
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> wrote l...
    > Nie ma banku z dostepem do internetu, ktory w 100% zawsze i o kazdej
    > porze dnia i nocy mozez spokojnie z niego korzystac

    oj, jest.

  • 2. Data: 2002-07-18 07:23:55
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote ...
    > taaaaak??? A jaki??? :)

    nie powiem bo musialbym moje zasady zlamac.

  • 3. Data: 2002-07-18 07:31:40
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> wrote ..
    > Oj, szkoda mi cie... :)))

    do rzeczy koles albo zamilcz!

    dla ulatwienia podam, ze uzywam(lem) bankow internetowych w kilku krajach,
    nie tylko w Polsce.

  • 4. Data: 2002-07-18 16:21:41
    Temat: mbank
    Od: "Zibi" <h...@p...com>

    Witam grupę,
    Czy ktoś może zarekomendować jakiś naprawdę dobry bank internetowy?
    Zwolennikom mbanku i inteligo serdecznie dziękuję, chodzi mi o bank, który
    działa naprawdę 24 godz./dobę.

    Zibi

  • 5. Data: 2002-07-18 16:29:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Witam grupę,
    > Czy ktoś może zarekomendować jakiś naprawdę dobry bank internetowy?
    > Zwolennikom mbanku i inteligo serdecznie dziękuję, chodzi mi o bank, który
    > działa naprawdę 24 godz./dobę.

    buhahahahahahaha
    To szukaj dalej.
    BTW o co chodzi ze te dwa banki nie dzialaja 24/h ?
    Inteligo i owszem ma nocne przetwarzanie, ale mank calkiem spokojnie
    funkcjonuje.
    I potrzebujesz callcenter - czy dostepu do strony WWW?

  • 6. Data: 2002-07-18 16:47:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zibi" <h...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam grupę,
    > Czy ktoś może zarekomendować jakiś naprawdę dobry bank internetowy?
    > Zwolennikom mbanku i inteligo serdecznie dziękuję, chodzi mi o bank, który
    > działa naprawdę 24 godz./dobę.

    Jak 24 to tylko Telepekao24 ;).

    Maciej

    PS Z radoscia moge poinformowac grupe, ze Telepekao24 rozpoczelo procedure
    likwidacji mojego rachunku. Wypowiedzenie zlozylem w listopadzie ub.r.
    Strasznie duzo osob musi sie z nimi rozstawac skoro trzeba czekac 8 m-cy na
    swoja kolijke ;).
    Aha, poprosilem ich o wyjasnienie przyczyny zwloki przy zamykaniu rachunku.
    mam nadzieje, ze na odpowiedz nie bede musial czekac nastepne 8 m-cy...

  • 7. Data: 2002-07-18 18:13:25
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ah6qbn$j6t$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:
> [...]

    Nie wiem czym sie sugerujesz jesli chodzi o atrakcyjnosc, jesli TO jest
    twoim wielkim problemem to ci serdecznie wspolczuje :)))

  • 8. Data: 2002-07-18 18:19:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > In article <ah6qbn$j6t$1@news.onet.pl>, AMRA > >> Witam grupę,
    > Nie wiem czym sie sugerujesz jesli chodzi o atrakcyjnosc, jesli TO jest
    > twoim wielkim problemem to ci serdecznie wspolczuje :)))

    Zle scinasz - przeciez to nie ja pisalem...

  • 9. Data: 2002-07-18 18:21:42
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ah70q9$1c8$2@news.onet.pl>, AMRA wrote:
    > który
    >
    > Zle scinasz - przeciez to nie ja pisalem...

    Oki sorry tak wyszlo niechcaco :))) I tak z kontekstu wynika do kogo to
    bylo skierowane :))))

  • 10. Data: 2002-07-18 18:57:43
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czy ktoś może zarekomendować jakiś naprawdę dobry bank internetowy?
    > Zwolennikom mbanku i inteligo serdecznie dziękuję, chodzi mi o bank, który

    ROTFL, daj znac na grupę jak coś znajdziesz ;-D

    Inteligo ma codzienne przetwarzanie danych w godzinach 00:00-01:00, a mBank
    ma co jakiś czas kilkugodzinne przerwy konserwacyjne w nocy z soboty na
    niedziele, co utrudnia korzystanie z kart i logowanie.

    P.S. Moze chodzi Ci o Bank z placówkami czynnymi 24h ;-)