  • 1. Data: 2002-07-17 23:04:09
    Temat: Re: Konto w Niemczech bezproblemowo - gdzie ?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Agazawa" <a...@N...poczta.gazeta.pl> wrote ...
    > 1. Nie będzie miał stałego adresu w Niemczech
    zero szans by mu jakis bank bez adresu zalozyl konto w rzeszy...
    mi nawet przy sprzedawaniu prepaida sieci D2vodafone kazali adres podac,
    chocby adres hotelu....

  • 2. Data: 2002-07-18 11:02:20
    Temat: Konto w Niemczech bezproblemowo - gdzie ?
    Od: "Agazawa" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Dostojni grupowicze !

    Mój znajomy jedzie do Bawarii. Ma zamiar tam pracować ale boi się pieniążki
    (dniówka) nosić przy sobie. W jakim banku/ sparkasse mógłby założyć konto przy
    założeniu że:
    1. Nie będzie miał stałego adresu w Niemczech
    2. Chciałby mieć możliwość przelania później tych pieniędzy do Polski (SWIFTem ?)

    Macie jakieś pomysły ?
    Pozdrawiam

    Agazawa