  • Data: 2003-10-22 12:41:12
    Temat: Re: mandat karny przelewem?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
    news:bn5sv3$203$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Za jedno i drugie powinni zabierac prawo jazdy i skierowac na reedukacje
    > z obowiazkowymi testami psychologicznymi. Recydywistom powinni zabierac
    > prawo jazdy dozywotnio.

    Ale jakbyś widział to miejsce, to byś stwierdził, że nic takiego się nie
    stało. Brzmi to groźnie - fakt. Ale wielkie mi skrzyżowanie - czteropasmowa
    droga, a skrzyżowanie z malutką boczną dróżką, na którą wjeżdżają czasem
    śmieciary.

    Przejście - obawiam się, że na przejściu to ja już dawno zjeżdżałem na
    właściwy pas. Tyle, że koła wystawały za podwójną ciągłą...

    Po prostu gliniarz straszny formalista - conieco się na jego temat już
    dowiedziałem. Własnemu ojcu dał maksymalny mandat.

    No ale jak on taki formalista to ja też. Po przeciwnej stronie drogi kilku
    złodziei rozkradało miejsce robiórki bydynku ze wszytskiego, co się dało. On
    to doskonale widział, ci złodzieje nawet z nim rozmawiali i żartowali w
    stylu, żeby przyszedł się na ognisko ogrzać. Zero reakcji, nie interesowało
    go to.

    Poza tym: rozmowę zaczął w sposób niezgodny z przepisami 'wie pan dlaczego
    pana zatrzymałem?'. Na starcie nie przedstawił się. I od razu 'zaprosił' do
    radiowozu. Szkoda, że to wszystko jest niezgodne z przepisami... No ale są
    równi i równiejsi.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara