  • Data: 2003-10-22 13:00:06
    Temat: Re: mandat karny przelewem?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:8765ihigzs.fsf@cauchy.softax.local...

    > Znaczy się pociąłeś pasem do skrętu?

    Można tak powiedzieć. Jednak ma to o tyle dziwną urodę, że pas ten nagle
    robi się z lewgo pasa jazdy na wprost [czyli z szybszego] pasem do skrętu w
    lewo. Do jazdy prosto zostaje tylko prawy.
    Po skręcie w lewo jest jeszcze jakieś 50 metrów tego 'lewego' pasa, które
    potem znika - po połowie na rzecz pasa do jazdy prosto i w przeciwnym
    kierunku.

    > No, muszę powiedzieć że od kiedy parę lat temu sąsiadkę tnący tak
    > gościu przyprawił o parę miesięcy szpitala i jeszcze dłuższe problemy
    > z chodzeniem (a dobrze że nie gorzej), wybitnie nie lubię takiego
    > stylu jazdy.

    Na szczęście zdarzyło mi się to raz i mam nadzieję nigdy więcej, a jeżdzę
    tam stosunkowo często [i nie chodzi tylko o mandat i punkty]. I to raczej
    wynikło ze zwykłego ludzkiego błędu - zamyslenia o kilku problemach i
    dłubaniu przy CD. :-/

    Poza tym mówiłem już - z opisu wygląda groźnie. Ale naprawdę jakbyś widział
    miejsce - stwierdziłbyś, że nic się takiego nie stało.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara