  • Data: 2003-10-22 12:30:48
    Temat: Re: mandat karny przelewem?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:2n7k2xwjq6.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > 1. Strasznie nie lubie cwaniakow, ktorzy omijaja korek pasem do jazdy
    > w innym kierunku 8-)

    Skad wiedziales? :-)

    Ale ja tam co kilka dni jezdze, wiem, ze tam stoja, i kurka sam nie cierpie
    tych wpychajacych sie na koniec. :-)

    Po prostu bylem zamyslony i bodajze przy radiu dlubalem... No i sie za pózno
    zorientowalem, ze wypada zjechac na prawy pas... I zamiast hamowac i czekac
    az mi ktos wjedzie do zadka, to nacisnalem na gaz i wjechalem kilka metrów
    dalej, w wolne miejsce... Przeciwny pas byl zupelnie pusty... No ale
    gliniarz zdazyl juz mi latac przed maska... :-/

    > 2. Przy takiej wysokosci mandatu i liczbie punktow to juz chyba trzeba
    > bylo nie przyjac...

    Przyjalem z obawy przed tym, co sie sadzi powszechnie, ze sady grodzkie
    zwykle daja wiecej, niz gliniarze... Wlasnie - sadu grodzkiego tez dotyczy
    maksymalna kwota mandatu okreslona w taryfikatorze ?

    A punkty... musze sie wywiedziec ile kosztuje szkolenie w WORD anulujace 6
    punktów... Bo limit 6 punktów na rok czasu jest stanowczo ryzykownie
    niski... :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara