Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-10-22 05:53:36
Temat:mandat karny przelewem?
Od:"ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna zaplacic mandat przelewem z banku? (szczegolnie wirtualnego typu
mBank czy VW)

GP

2. Data: 2003-10-22 06:31:51
Temat:Re: mandat karny przelewem?
Od:"plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna zaplacic mandat przelewem z banku? (szczegolnie wirtualnego typu
> mBank czy VW)

oczywiście, że tak

plusz

3. Data: 2003-10-22 09:32:05
Od:"Mirosław 'Miron' Ambroziak" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna zaplacic mandat przelewem z banku? (szczegolnie wirtualnego typu
> mBank czy VW)

Ja w 1997 zapłaciłem otrzymałem spory jak na tamte lata mandat 300zł i
złożyłem zlecenie w Banku Zachodnim na płatnośc 12 rat po 25zł miesięcznie.
Muszę przyznać, że wcale nie bolało;P

Mirosław 'Miron' Ambroziak
(Odpowiadając usuń '.spam.trap' z mojego adresu.)

4. Data: 2003-10-22 10:03:44
Od:"Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosław 'Miron' Ambroziak" napisał:

| Ja w 1997 zapłaciłem otrzymałem spory jak na tamte lata mandat 300zł i
| złożyłem zlecenie w Banku Zachodnim na płatnośc 12 rat po 25zł
miesięcznie.
| Muszę przyznać, że wcale nie bolało;P

To nie dobrze że nie bolało, bo mandat nie odniósł skutku (miało zaboleć) :)
Nie na darmo nasi południowi sąsiedzi mówią na mandat pokuta :))

5. Data: 2003-10-22 10:12:46
Od:"Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosław 'Miron' Ambroziak" <m...@g...pl>
napisał w wiadomości news:bn5is9$77k$1@news.onet.pl...

> Ja w 1997 zapłaciłem otrzymałem spory jak na tamte lata mandat 300zł i
> złożyłem zlecenie w Banku Zachodnim na płatnośc 12 rat po 25zł
miesięcznie.
> Muszę przyznać, że wcale nie bolało;P

Muszę to przemyśleć, bo w piątek dostałem 400 PLN i 19 punktów. A miało być
24. :-)

Rozwiązania dwa: poczekam na podobrcę US, wezmę tytuł, zapłacę mandat na
kwotę mandatu i powiem poborcy, że może iść do domu, albo zrobię tak jak
piszesz. :-)

Tylko ciekawe jak UW będzie interpretować takie mandaty nadchodzące w
częściach...

Wojciech Nawara

6. Data: 2003-10-22 10:27:59
Od:"Snoopy" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Nawara wrote:
> Muszę to przemyśleć, bo w piątek dostałem 400 PLN i 19 punktów. A
> miało być
> 24. :-)

Co trzeba zrobic, albo czego nie nalezy robic, zeby taki mandat dostac? :)

Grzesiek *** http://fiatclub.kreator.pl ***
GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

7. Data: 2003-10-22 10:31:50
Od:Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę to przemyśleć, bo w piątek dostałem 400 PLN i 19 punktów. A
> miało być 24. :-)

Za co się tyle dostaje?

8. Data: 2003-10-22 11:38:01
Od:"Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Muszę to przemyśleć, bo w piątek dostałem 400 PLN i 19 punktów. A miało
być
> 24. :-)

Niech zgadne, nakrecili film z Toba w roli glownej? ;-)

Pzdrwm.

--
Lopez de Bytom en Silesia

9. Data: 2003-10-22 12:07:02
Od:"Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snoopy" <...@a...pl> napisał w wiadomości

> Co trzeba zrobic, albo czego nie nalezy robic, zeby taki mandat dostac? :)

Mandat mandatem, nie trzeba się bardzo starać, żeby dostać 400 PLN. :-)

Gorzej z punktami...

Dostałem:

a/ wyprzedzanie na przejściach dla pieszych i bezpośrednio przed nimi - 9
pkt

b/ naruszenie zakazu wyprzedzania na skrzyżowaniach - 5 pkt

c/ niestosowanie się do znaków i sygnałów drogowych N-7a do N-7g "strzałka
kierunkowa" - 5 pkt [czyli zwykłe strzałki kierunkowe namalowane na pasach]

Daje to 19 punktów. Dodatkowo miałem dostać 5 punktów za
niestosowanie się do znaków i sygnałów drogowych F-10, F-10a do F-10g,
określających kierunki na pasach ruchu lub sposób ich wykorzystania [czyli
to samo, co wyżej, ale znak pionowy].

No i właśnie. Pasy ze strzałkami są namalowane na jezdni, oprócz tego stoi
znak pionowy z wymalowanymi pasami i strzałkami. Teraz jadąc inaczej niż pas
na jezdni dostaje się punkty za złamanie znaku pionowego i poziomego - mimo,
że są to dokładnie te same znaki, oznaczające TO SAMO, tylko, że jeden stoi,
drugi leży...

Tak, to bym dostał 24, tylko się gliniarz zlitował - sam zauważył bezsens.

Dodam, że można mieć 25. :-)

A do winy poczuwam się tylko w części. :-)

Wojciech Nawara

10. Data: 2003-10-22 12:07:55
Od:"Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn5q46$rof$1@news.onet.pl...

> Niech zgadne, nakrecili film z Toba w roli glownej? ;-)

Nie. :-)

Żesz. Jakby mieli jeszcze wycelowany we mnie radar... :-)

Wojciech Nawara