  • Data: 2003-10-22 12:39:19
    Temat: Re: mandat karny przelewem?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a/ wyprzedzanie na przejściach dla pieszych i bezpośrednio przed
    > nimi - 9 pkt
    > b/ naruszenie zakazu wyprzedzania na skrzyżowaniach - 5 pkt
    > c/ niestosowanie się do znaków i sygnałów drogowych N-7a do N-7g
    > "strzałka kierunkowa" - 5 pkt [czyli zwykłe strzałki kierunkowe
    > namalowane na pasach]

    Znaczy się pociąłeś pasem do skrętu?

    No, muszę powiedzieć że od kiedy parę lat temu sąsiadkę tnący tak
    gościu przyprawił o parę miesięcy szpitala i jeszcze dłuższe problemy
    z chodzeniem (a dobrze że nie gorzej), wybitnie nie lubię takiego
    stylu jazdy.

    PS Dzisiaj rano widziałem na Modlińskiej/DC dwa wypadki na taki
    właśnie temat, jeden przy FSO (kierunek północ) a drugi przy skręcie w
    prawo przed rondem Starzyńskiego (kierunek południe). Łączny bilans to
    cztery samochody i jedna latarnia. Ofiar w ludziach mam nadzieję nie
    było bo kręcili się tylko policjanci i laweciarze.