  • 1. Data: 2004-03-03 13:57:44
    Temat: male subiektywne porownanie - mbank w tyle za inteligo
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    po długim spoczywaniu w bezruchu Lukas e-Banku dziś przed dwunasta (chyba
    11.33 w narożniku paska zadań było) zleciłem dwa przelewy kwotowo
    identyczne do mbanku i inteligo.
    pozytywnie zdziwiłem się o 14.35 odpalając WWW inteligo - przelew już
    został zaksięgowany.
    teraz spoglądam na zegarek - 14.55 - a w mbanku przelew jeszcze nie
    zaksięgowany.

    nigdy nie brałem udziału w licytowaniu się który bank w czym jest lepszy,
    a który w ogóle "nie do zdarcia" (w zestawieniu mbank vs inteligo) ;-)
    jednak teraz bezstronnie stwierdzam, ze mBank został w tyle, inteligo
    przodem...

    zastanowiło mnie jak szybko przelew wyszedł/doszedł - ile to sesji minęło?
    wcześniej zdarzało się, że trzeba było czekać do 18.00 czy nawet 18.30 na
    zaksięgowanie, w przypadku byłego LgNetu nawet na drugi dzień dopiero się
    pieniądze pojawiały, a dziś 3 godziny...

    hmm...
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2004-03-03 14:06:48
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > został zaksięgowany.
    > teraz spoglądam na zegarek - 14.55 - a w mbanku przelew jeszcze nie

    w mBanku bedzie o 15:21

    pozdrawiam
    kursor

  • 3. Data: 2004-03-03 15:03:19
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c24o8l$7mp$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.pl>:

    > pozytywnie zdziwiłem się o 14.35 odpalając WWW inteligo - przelew już
    > został zaksięgowany.

    To troche dziwnie - oficjalnie II sesje rozksiegowuja 15:30

> [...]
    > lepszy, a który w ogóle "nie do zdarcia" (w zestawieniu mbank vs
    > inteligo) ;-) jednak teraz bezstronnie stwierdzam, ze mBank został w

    W przyjmowaniu sesji nie ma akurat wyraznych roznic, prawdziwa przewaga
    Inteligo nad mBankiem pod tym wzgledem ujawnia sie przy *wysylaniu*
    przelewow.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-03-03 15:09:37
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > To troche dziwnie - oficjalnie II sesje rozksiegowuja 15:30

    Na porządku dziennym przychodzą po 14.30. Po 15.30 zresztą też :)
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-03-03 15:15:01
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > To troche dziwnie - oficjalnie II sesje rozksiegowuja 15:30

    nie znam do końca tak dokładnie godziny, wiedziałem jedynie (pamiętałem),
    że ma to miejsce po 15. dlatego też napisałem o tym, w kategorii
    ciekwaostki.

    sam niedowierzalem, po wysłaniu posta inicjującego wątek sprawdziłem, czy
    może tylko kwota się zgadza, a przelew czasem od kogoś innego nie był. ale
    to mój przelew z lukasa tuż sprzed dwunastej. czyli jakby nie było:

    1. przed II sesja - może z pominięciem KIRu, choc sam nie wierze w to co
    piszę
    2. w ciągu 3h, z małym haczykiem może (może 3'10~3'15)

    > W przyjmowaniu sesji nie ma akurat wyraznych roznic, prawdziwa przewaga
    > Inteligo nad mBankiem pod tym wzgledem ujawnia sie przy *wysylaniu*
    > przelewow.

    nie wiedziałem. ale też nie miałem okazji sprawdzić - tylko wysyłam sobie
    do inteligo lub między kontami przelewam wewnątrz, czyli natychmiast
    księgowane.

    hmm, a może między lukasem a inteligo też traktowane jest jak przelew
    wewnętrzny? (podkreślam słowo _jak_)?

    pozdraiwam
    zbyszko janke